1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Resistance 2

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 27 jan 2008.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    probeer het eens zou ik zeggen, egelhunter had een vergelijkbaar probleem met Killzone 2 en dat heeft hij opgelost door DTS uit te zetten.

    (kan me ook niet voorstellen dat zon Logitech set DTS ondersteund)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De set ondersteund het wel degelijk :)

    Maar ik had dat ook met de KZ2 demo, maar ik speel nu COD5, en het geluid is perfect....vaag man.

    Net getest door het op Dolby Digital te zetten,maar het blijft hetzelfde. Bijvoorbeeld in het begin met die ziek grote robot en allemaal lawaai..het lijkt wel alsof het geluid van de gun er niet bovenuit kan komen. Dit is dan toch echt beter gedaan in een COD of Gears of war game...jammer.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hey iedereen,

    als iemand nog r2 speelt voeg me ff toe : TehCliff ik speel voornamelijk TD heb alleen nog geen headset. maar die komt snel. en de rest die r2 nog speelt mag me ook otevoegen hoor (y)
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb gisteren Resistance 2 binnen gekregen. Ik heb tot op heden alleen nog de SP gespeeld en ik moet zeggen dat het tot nu toe erg tof is! Ben nu bij het derde level en de actie is echt wreed. Ook vind ik het verhaal goed in elkaar steken, maar moet ik wel één minpuntje geven. Dat zijn toch wel de gfx. Het is niet slecht ofzo, maar het is gewoon goed. Als ik dit spel vergelijkt met Killzone 2 qua gfx, moet ik wel toegeven dat ik nu toch een aardige stap achteruit gaat. Maar nogmaals de gfx zijn gewoon goed en die van Killzone zijn echt top-notch.

    Het einde van het tweede level (San Francisco brug) zag er wel weer fantastisch uit. Mede door het volle beeld wat je te zien kreeg.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb res2 nu een paar dagen en ik moet zeggen dat ik hem lekkerder vind spelen dan killzone2. Toen ik eenmaal online ging en ik voor het eerst weer de RELOAD geluid hoorde van die aliengun *ben even de naam kwijt* , kwam er toch een lichte glimlach tevoorschijn. Het was alsof ik weer in het begin tijd van de ps3 was. (had console op launchdag gekocht) Geweldig spel. Online met 60 man is ook erg gaaf.

    Killzone 2 gaat nu per direct de verkoop, ondanks dat killzone 2 erg slick overkomt zijn het bij mij toch de controls die de trigger was om het spel definitief naast me neer te leggen.

    Viva la Resistance :D
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Tja ligt eraan wat je lekkerder vind :). Ik vind bij Killzone 2 dat je ook echt voelt dat het een zware wapen is om vast te houden. Het gaat allemaal net iets trager. Dat vind ik juist zo vet! Maar de controls van Resistance vind ik ook gewoon erg goed.

    Ik heb ook even de multiplayer gespeeld en dan een samenspel gedaan en wat is dat toch ongelooflijk tof. Jij met 7 anderen tegen alleen maar hordes en hordes chimera. Het deed me denken aan de nazi-zombies mode in CoD 5. De online multiplayer tegen elkaar heb ik nog niet gedaan.
     
  7. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb deel 1 niet helemaal uitgespeeld, maar heb deel 2 ook gekocht
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    @ Vincent R

    Sorry hoor, maar heb je reacties nodig ofzo xD. "heb deel 1 niet helemaal uitgespeeld, maar heb deel 2 ook gekocht": wat is dat voor een reactie.

    Ontopic:

    Hoe zit eigenlijk de online multiplayer van 60 man in elkaar?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn er hier nog mensen die last hebben van ''NETWORK ERROR'' ?

    Dus dat je om de potje eruit wordt gegooid ? Echt vrij irritant, zit elke keer een ranked potje te spelen en halverwege komt die fout melding .

    Tis ook iedere keer een andere foutcode, eerst is 0010000001 en and 00001303040 enz.
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Heb je dat bij elke game of echt specifiek Resistance 2? Misschien dat we je dan verder kunnen helpen :).
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen Resistance 2

    krijg foutcodes als

    00180000
    00150DB1
    001511AO
    00150007
    001E0000
    003AFFFFFC5D

    wordt er helemaal gek van ! , iedere f*cking ranked match wordt ik halverwege eruit gegooid
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2009
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Vaag, ik heb tot nu toe alleen nog samenspel (online) gedaan en ik werd er niet uitgegooid oid. Is het ook bij samenspel of gewoon die 60 man online modus?
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is bij mij met alles.

    Ranked match (dus PLAY)
    Competitive mode
    Cooperative mode

    Deathmatch <20 man
    Deathmatch >40 man

    Tis echt f**king irritant.

    en als ik al die foutcodes even ''google'' dan kom ik op forums waarbij ze de ''RESISTANCE 2 BETA'' bespreken.

    vaag toch ?

    Heb zelfs killzone 2 een paar uurtjes geleden nog online gespeelt, geen problemen
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb net gedaan en ik heb iig geen last. Heb 3 potjes achter elkaar gespeeld en ik kreeg geen errors. Wel eentje toen ik met een spel wilde meedoen, maar dat was eenmalig, ik werd ook niet eruit geflikkerd oid.
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Vandaag de dag uitgespeeld. Kan er met veel plezier op terugkijken. Nu ga ik maar echt goed in de multiplayer verdiepen. Vooral het einde, wat ik natuurlijk niet verklapt, is toch zeker spectaculair te noemen.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice ! Ik heb hem afgelopen zondag uitgespeeld. Moet zeggen dat ik er meer plezier in heb gehad dan Gears of War 2 en dit terwijl ik een gears fan ben.

    Ik kijk nu al meer uit naar Resistance 3 dan gears 3.

    Oh ja, mijn connectie problemen zijn opgelost, blijkbaar kun je niet EN downloaden met uTorrent en tegelijkertijd gamen met Telfort in sommige gebieden.
     
  17. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze besteld op redcoon.nl voor maar 23 euro, kon hem niet laten liggen :)

    Mijn vraag, spelen nog veel mensen dit online? En is het erg als ik het eerste deel niet heb gespeeld, voor het verhaal?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tis imo wel handig om deel 1 eerst te spelen. Noodzakelijk is het niet
     

Deel Deze Pagina