Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben ondertussen level 27 en al ruim onderweg naar 28! Ik hou me nu voornamelijk bezig met het ontdekken van lokaties. Ik heb er nu 164 gevonden en nu moet ik alleen nog wat lokaties ontdekken in Downtown DC.

Hier ga ik vanavond aan beginnen en ik heb zo'n idee dat ik vanavond wel snel zal levelen aangezien in DC toch de meeste super mutants (en hopelijk ook de nieuwe Overlords) zitten. Gisteren wel die nieuwe schorpioen tegengekomen en heel veel Sentry Bots, terwijl ik door het Wasteland liep. Ik ben blij dat er wat meer verschillende niveau's aan vijanden in de game zitten nu. Van makkelijk om te leggen tot vrij pittig. Die nieuwe Ghouls overleefden gewoon 2 Fatmans! 8)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien maar ff voor 10 euro, 800 punten kopen voor Broken Steel. Moet nu nog 3 achievements en dan heb ik ze allemaal ( niet die van de DLC ) ;)

3. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Broken Steel duidelijk de beste DLC tot nu toe, net level 21 geworden, heerlijk dat experience krijgen door beesten en mensen kapot te schieten _O_

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat lijkt me toch wel voldoende :+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond die Ghouls meevallen. Gewoon hele tijd in de fik gestoken en hele tijd wegrennen + Fawkes die ze aanvalt.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hehe, ja ik heb Fawkes even achtergelaten, aangezien hij anders grotendeels mijn XP pikt door snel alle vijanden in m'n buurt af te knallen. ;)

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Fawkes kwam niet met me mee omdat ik bad karma had. Enig idee waar ik hem nu nog kan vinden ? :mad:

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Museum of History dacht ik?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld, vond het einde niet echt heel super.

Had wel een filmpje verwacht met wat er verder zou gebeuren. Of het water uiteindelijk in de hele Wasteland kwam enzovoort.

Heb beide eindes gespeeld en het slechte einde was wel ongelofelijk bruut, wauw!

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jeutje. Zit nu op het dak van dat rijdend fort. Samen met Star Paladin Cross die dood gaat, en dan later ik! :eek: Gewond aan een been, niks geen Aid meer (alleen een Med-X en wat Rad spullen). Erg lastig! Heb wel het geluk dat je kan richten met VATS, dat dan weer uitzet eN DIRECT schieten met de Tesla Cannon. Dan gaan vijanden snel stuk en raak je altijd. :cool:

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik deed alles in mijn eentje; niks geen vrienden om me te helpen. :'-(:'-(
    Iemand al de slechte start van de uitbreiding gekozen door hmm hmm te doen??? Zet maar in een spoiler, wil het graag weten.

Btw: Ik koos voor de goede kant, maar liet wel Fawkes het vuile werk doen. ;):)

12. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ze allebei gedaan, geweldig om te zien hoe de Citadel helemaal kapot is en dat je eindelijk die Lyons kan vermoorden. Je vindt ook redelijk wat spulletjes in een armory nadat de Citadel is verwoest.

Edit: Sorry ik had niet goed gelezen.

Het schijnt dat er bijna niks verandert. Het water geeft je -2 intelligence en - 2 endurance ofzo, en bij herhaalde consumptie ga je dood. Er zijn ook een paar mensen in de Rivet city clinic maar dat was alles. Ze hebben hier een geweldige kans laten liggen om van deze uitbreiding nog iets veel mooiers te maken!

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Omg,
    Begin weer zin te krijgen in Fallout als ik dit lees.
    Ga denk ik vandaag 800 points bestellen op bol en dan morgen lekker spelen ! En tot lvl 30 gaan !
    Ging vandaag voor de achievement van 100 locaties bezocht te hebben. Kwam zo'n vent tegen die ik ooit eens geholpen had met een robot te maken ofzoiets. Ik koop zo'n Mr Gutsy van hem met barter voor 500 caps. Even later ik reis naar Megaton is ie weg :mad:
    Gelukkig zit nu in me kluisje alles nog wat er eerst niet meer inzat: Alien Blaster, T-51b power armor, Medic power armor. Alleen de stuff van Anchorage niet :mad:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Thanx: Ziet dus toch uit als een teleurstelling. Ik had geloof ik beloofd mijn schoen op te eten. Iemand een idee hoe ik dat klaar moet maken??? ;)8)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het is zeker niet slecht, maar ik verwachte meer van het verhaal en het einde.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wie niet, laat eventuele andere DLC maar zitten en stort je mensen op DLC van Oblivion en de nieuwe TES. ;):)

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Vraagje, moet je een bepaald einde kiezen om verder te gaan ?

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je start de content pas na de laatste missie van Fallout 3, daar moest je al een keuze maken. Al maakt dat in de content uiteindelijk niet echt heel veel uit. In de content heb je op het laatst 2 keuzen, een goede en een slechte.

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb m'n gamertag recovered, waardoor de behaalde maar niet meegetelde achievements verwijderd worden. Nu unlocken de achievements wel gewoon!

Gelukkig save ik vaak genoeg, waardoor het unlocken van de achievements een kwestie van de juiste savegame vinden is.

Nu nog ff grinden naar level 30 (nog 3768xp) en Fallout staat weer netjes op 100%

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Vergeet niet dat je 3 achievements voor level 30 hebt. Je moet ze allemaal apart unlocken. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina