1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFC 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 jul 2007.

  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk echt vechten. Ik vind het wel iets houtirig, maar toch veruit het vetst wat ik ooit heb gedaan.

    En het ziet er zo mooi uit, maar de game wordt compleet verpest doordat de slagen niet goed raak komen. Je raakt hem niet, en hij gaat KO.

    Heel de game naar de vaantjes wat mij betreft. Erg zonde, en onbegrijpelijk dat dit niet in orde is. De rest ziet er zo afgelikt uit.
     
  2. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik me ook aan geƫrgerd, maar zouden ze hier niet nog iets aan kunnen doen voordat het spel uitkomt? Het blijft ten slotte een demo..
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb het eigenlijk nog niet 1 keer gemerkt dat ze elkaar niet eens raken?? Wel echt een megavette game denk dat ik hem ga kopen
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch eens beter je ogen open doen. Ik heb nog niet 1 KO voltreffer gezien die echt raak was in de replay.
     
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel jammer dat je geen lowkicks kan blokken met je been. verder ziet het er prachtig uit
     
  6. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een heerlijke demo!

    Zoals de meesten al aangaven moet er echt iets gedaan worden aan het daadwerkelijk raken van de tegenstander, want dit is toch wel erg jammer voor zo'n spel. :)
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ga er wel vanuit dat de makers dit ook zeker wel in de gaten hebben en dus in de uiteindelijke versie het zeker gaan verbeteren.
     
  8. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Expert is met Chuck juist moeilijker..ik kan met die braziliaan makkelijk van chuck winnen op expert, maar als ik met chuck speel lukt het bijna niet. Dan wordt ik te snel op de grond gegooid haha.
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ben ik het met je eens. Mijn takedowndefense en grondwerk is nog niet super vergeleken met de rest :p
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo vind ik echt vet. Maar heb nog alleen last als je op de grond ligt. Kan er niet aan uit hoe je uit bepaalde situaties moet geraken. Ik druk maar op elke knop of beweeg de LS/RS... soms lukt het maar vaak niet en geeft mijn vechter het op. Zijn er hiervoor bepaalde trucjes? Heb al de button/combo list nagekeken maar kon er niet meteen aan uit.

    Verder sta ik op de eerste rij om deze game aan te schaffen. Zalig vechtspel. Ben vooral benieuwd naar de career mode.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Wordt telkens op de grond gemieterd, soms krijg ik hem er wel af of zit ik boven op die braziliaan te meppen, maar dat is van korte duur, want hij wint altijd!!!
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als uw tegenstander uw been of arm vastheeft en je kort nadien moet opgeven. Is het dan de bedoeling dat je gaat button mashing?
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Er zit een trainingmode in, waarin je kunt leren hoe je uit een greep kunt komen! Ook combo's zitten erbij.
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan spreken we hier over de volledige versie, niet de demo?
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die zit ook in de demo, misschien niet een hele training mode, maar er zit wel iets in. ;)


    EDIT: Tutorial dus
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dacht dat al de rest gewoon niet beschikbaar was. Wat ook logisch is bij een demo. Had die tutorial nog niet opgemerkt. Thx for the tip!
    Zal vanavond meteen checken.
     
  17. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    die tutorial is zeker wel de moeite waard!!

    Ik vind de demo echt super. heb me nog nooit zo lang vermaakt met een demo :)

    Wat ik wel jammer vind is dat je je tegenstanden niet tko-en dmv lowkicks.. maargoed.. je kunt niet alles hebben..

    Nog 1.5 week!!
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is eigenlijk ook de enige demo die ik echt en dan overdrijf ik niet wel meer als 10 uur nu al gespeeld heb , en dat is belachelijk veel voor een demo

    Kan niet wachten om in de full game los te gaan en online en carreer mode lijkt me ook wel tof , ook omdat je meerdere CAF's kunt maken en zelf kunt maken in de style die jij wil , en uiteindelijk mee kunt vechten online. Alhoewel me met 2 echte namen online toch leuker lijkt omdat je dan echt het authentike gevoel krijgt.


    Er zijn bij mij ook wel een paar puntjes van kritiek , maar gelukkig zijn die klein over het algeheel , dus ik stoor me er niet aan ik vind echt dat ze een solide Franchise hebben gebouwd die alleen nog maar beter kan worden per jaar.
     
  19. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Net even gedownload en uurtje gespeeld. Belooft veel. Diep systeem, dus ik ben er nog lang niet doorheen.
     
  20. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Chuck op expert verslagen in 19 seconden haha. Ik heb er zelfs nog een filmpje van de replay, en dat je kan zien dat hij op expert staat :)
     

Deel Deze Pagina