Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dus de mensen die niet veschillende saves hebben zijn f*cked en moeten de quests overnieuw doen??
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    800 punten besteld en morgen dus lekker spelen !
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wil iemand me dit uitleggen?

    Ik ben echt net begonnen aan Fallout 3. Verhoogt de DLC direct de levelcap? Als ik de DLC binnenhaal, heeft dat dan direct invloed op het einde. En als laatste is het daarna nog leuk om de andere DLC binnen te halen?

    Mbt het spel zelf: kan ik in 1 playthrough alle achievements halen?
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup, je krijgt hier melding van "Level cap raised to 30" of zoiets.

    Zodra je Broken Steel binnen hebt, kan je doorspelen na het einde van het oorspronkelijke spel ja.

    Ik zou gewoon alle 3 de uitbreidingen tegelijk binnenhalen, aangezien je zelf bepaald wanneer je aan de eerste en twee uitbreiding gaat beginnen. Je krijgt voor Anchorage en The Pitt een radiosignaal die je naar de de plaatsen brengt om met de DLC te beginnen zeg maar.

    Het is wel mogelijk ja, maar er gaat flink wat tijd inzitten. Ook moet je voor bepaalde levels saven aangezien er 12 karma achievements inzitten. Dus, je moet bepaalde levels met Good, Neutral en Bad karma halen. Dat kan in 3 aparte playthroughs, maar ook door even slim te saven voordat je bijna gaat levelen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Eergister weer verdergegaan op level 18, inmiddels iets verder dan 20.
    Krijg je de dlc questline pas als je de main quest heb uitgespeeld? aangezien ik dat altijd nog moet doen.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, wordt net boven je uitgelegd. ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor het uitgebreide antwoord! Komt alle DLC toevallig ook nog in 1 pack?

    Het laatste snap ik niet helemaal, Fallout bestaat toch niet echt uit levels?
     
  8. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon stoppen met levelen als je nog +/- 200 xp moet voor level 30. Dan naar Rivet city gaan en dan de computer hacken van dr preston in rivet city clinic. Je krijgt hier negative karma voor, en dan kan je zovaak op de computer klikken als je wil en krijg je -5 karma per keer dat je dit doet. Dit kan dus gedaan worden met elke computer in the wasteland.

    En als je evil bent gewoon caps doneren aan die crappy kerk.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Level als in XP level. Personage van lvl. 13, of van lvl. 25 etc. ;)

    En wat betreft de bundels:

    er staat een bundel in de planning van Operation Anchorage & The Pitt, en één van Broken Stell & Point Look, hoewel die laatste een erg vreemd gerucht in. Is verschenen in webwinkels maar nog niet aangekondigd.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Ik denk dat ie bedoelt dat ie zijn lvl 18 poppetje weer heeft opgepakt ;)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik bedoel levelen sorry. :)

    Ik lees dus net dat ik mijn profiel moet recoveren en Broken Steel opnieuw moet gaan spelen voor mijn niet unlockte achievements. Ach, gelukkig speel ik de game 2 keer (met mannelijk en vrouwelijk character), dus dan gaan we m'n evil psychobitch maar van stal halen vanavond! ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij bedoelt levels als van level 5 naar 6 gaan met XP ;)
    Voor bepaalde levels krijg je achievements om er dan Good, Neutral of Evil op te zijn dus dan moet je ff ervoor saven dan Good, Neutral of Evil worden en levelen dan weer terug enz ;)
     
  13. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is vast even lastig als de level 8 en level 20 achievements...
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok thnx! Dan weet ik dat ik na 84uur eindelijk een beetje aan de Main Quest begin. 8)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pfff suf van die levelachievements. Zoiets had je ook met die keuze van Fable op het einde. Voelde nogal cheap om die savetruuk uit te halen.

    DLC komt er wel zodra ik richting 20 kom :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, wtf. Achievement van de laatste quest zie ik wel en is er wel bij geteld maar die andere 2 niet. :+
     
  17. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Bethesda heeft het bij de level 30 achievements wel heel erg makkelijk gemaakt. Je kiest als perk dat je instant good, neutral of bad bent en voilá 'achievement unlocked'.

    Fallout dus weer op 100% :)
     
  18. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje..

    Ik heb mijn sneak skill op 100 en ik gebruik mijn chinese stealth armor. Dan moet je dus bukken maar als ik dan te snel loop terwijl ik buk dan komt er vaak nog [caution] te staan..

    Weet iemand of de silent running perk hier nog invloed op kan hebben?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Miez: relaxt dus je hoeft het niet bij level 29 te kiezen en dan te gaan levellen maar je kan het gewoon bij level 30 kiezen?

    Masterchief: jazeker. Silent running is echt het ding daarvoor. Dan horen ze je niet als je rent met je chinese stealth armor

    supermutants zien je trouwens echter toch altijd volgens mij (gelijk caution)
     
  20. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Yes. Zodra je levelt van 29 naar 30 kies je één van de drie karma perks (dus Devil's Highway, Escalator to Heaven of Karmic Balance) en de achievement unlocked.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina