zitten er in dit spel nog geheime auto's die niet in de car shop staan?? zie namelijk in het intro filmpje auto voorbij jagen die ik niet kan kopen en die ook niet staat bij not for sale. iemand enig idee hierover?? alvast bedankt en greetz geert
Hehe, mag ik deze gelegenheid dan aangrijpen om ook een vraag te stellen Kan je ook nog auto's unlocken (zoals: Jaguar) naarmate je verder komt met de Sega GT mode? Auto's dus, die je kan gebruiken in een gewone Single Race.
Je rijdt soms idd tegen wagens die je (nog) niet kunt kopen. (ze zijn ook nog snelelr dan de mijne vaak, volledig getunede gt40 concept) Frusty Ik hoop dat ik binnenkort eens een nieuw racemonster win.
Ik heb het uitgespeeld en je kunt soms nieuwe auto's kopen jah, maar die waren al in de car shop te zien, maar dan met het label: not for sale... Ow jah, je wint soms ook nog coole wagentjes, en die zijn NIET te koop. Er is bijv. een rode sportwagen die je voor 400.000 kunt verkopen
Ja die heb ik ook verkocht, die was veeeel waard idd Vraagie: Met welke kar win jij de 90's race als je in het 2e season zit. Ik wordt met me volledig getunede gt concept steeds geblazen daaro
de 90 races win je met een corvette. heeft iemant al de clio v6 ? heb ik nog niet gekregen hoewel ik het 2e seizoen al uitgereden heb. jkan hem ook niet kopen
nee die krijg je in hot hatch event... eerste seizoen... Kun je niet meer halen... je moet dan overnieuw beginnen.
Door de Chronicle Mode uit te spelen unlock je een hoop auto's, maar niet allemaal. Verder schijn je ook dingen te unlocken door record laps neer te zetten op alle tracks, maar dat weet ik niet zeker.
Net uitgespeeld, je krijgt nieteens wat extra's ofzo, en het was best makkelijk als je eenmaal de ford gt concept hebt :|
Ja maar de autos die je onlocked in de chronical mode zijn alleen voor de single race en die doe ik nooit omdat daar niks aan is omdat je dan nooit in je eigen autootje kunt rijden die je net helemaal op jou hebt afgestelt.
Ik heb hem ook uitgespeeld, was best makkelijk, vond die SS license helemaal niet zo moeilijk en met die ford GT Concept zijn d rest van de races simpel, nu maar w8-en op de Xbox Live disc...
ik had de 1e 3 licenses met een volle ge-tunede clio V6, lukte aardig. Totdat ik niet meer verder kwam, toen heb ik hem maar geruild..
Die Rode Sport wagen is wel ff een Alfa Romeo Tipo 33. Erug zeldzaam racemonster, vandaar die prijs. en idd kan je in single player je eigen getunde karretjes laden.
Over geheime auto's gesproken. Wie van jullie weet hoe je de JIOTTO CASPITA unlockt of wint? Zie hier een plaatje van deze wagen *edit Oh plaatje doet het niet. Maar weet iemand toevallig hoe je hem kan krijgen. Of heeft iemand hem zelf? /Mod Plaatje ff werkend gemaakt voor je Het lijkt me namelijk een geinig wagentje.
De gt 40 welke si dat ook al weer?? ( ik heb het al een tijd niet gespeeld omdat ik alles al uitgespeeld heb). Ik heb wel zo'n gele met twee van die zwarte strepen door het midden.....Die heeft 840 pk.
Ik heb de Caspita ook....Die kun je winnen in het tweede seizoen in event races. bij twee soorten races....ik geloof 1 bij de supercar challege ofzo, door eerste te worden en ergens anders ook. De CAspita is wel fijn wagentje....je moet hem wel helemaal tunen.....Dat ding slipt nooit als je hem helemaal getuned hebt....is superfijn wagentje voor bochtige tracks.