He Dit is mijn eerste post Heeft er al iemand Dark Angel? Ik zou graag willen weten hoe het spel is. Ik wil hem misschien gaan kopen, maar ik weet het nog niet zeker (ik weet niet of het mogelijk voor mij is om hem te spelen, want mijn broertje heeft net XboX Live! !) Maar goed Als iemand het spel heeft zou ik graag willen weten wat ze ervan vinden. Groetjes Dannii
Ik heb het spel al MAANDEN... Toen had ik ook al hier gezegt dat het SUPER vet is!! Echt ik vind het spel echt ruig. (beter als Splinter Cell) Is het dan nu pas uit ofwat
Ja ik weet wel dat het al langer uit is, maar ik zag het pas vorige week bij ons in het winkelcentrum! Maar jij vindt het dus wel een goed spel. Ok daar heb ik tenminste wat aan!! Groetjes Dannii
Ik meen dat ik zelfs wat foto's gepost had toen. Ergens op mijn home-dir: http://members.home.nl/asd3/GoT/ Vond het zelf toen een van de vetste spellen. Als je vecht gaat dat zo met een "matrix" actie (zo traag in de lucht vliegen enzo) en zeer goede intro film met vette muziek enzo!! toppertje als je het mij vraagt.
Dark angel!!! K heb da spel ook al maanden en 1keer spelen was egt schraal, k d8 van watte klote spel, maar speelde laatst weer en toen vondt k ut egt relaxed vette actie en afentoe wat sluip werk... coole moves ook tegen de muur trug springen enzo moet um tog ff checken zou k zegge ltrz MAt