1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    No offence, maar verdedigen lukt prima met de analoge stick hiero, is ie van jou misschien kapot ? Of moet je meer oefenen ? :)
     
  2. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk meer oefenen en hij is ook beetje kapot denk ik ( frustraties van sf :$ )
     
  3. Miza

    Miza Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee meerdere gasten van dit forum hebben t gedaan:b:
     
  4. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet verkeerd zeg! ;)
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  6. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, bendabai!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ok dan ;)

    Hoe meer zielen hoe meer vreugde :)
     
  8. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het ook eventjes op Drakenslag kunnen posten om nog meer zieltjes te winnen.
     
  9. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice geregistreerd. btw wat zijn leuke mooie?:p
     
  10. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    damn julllie zijn snel met inschrijven:)
     
  11. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    holy shit... gisteren 4 keer een g3 championship gewonnen. zit nu in g2... en wordt door iedereen in elkaar geslagen :mad:

    kom je in de finals speel je tegen iemand met 13000 GP. Hoef maar een klein foutje te maken (lees: link of cancel missen) en hoppa "h.srk -> fadc -> ultra" tegen mn harses aan.

    Mn hori ex2 begint ook kuren te vertonen :mad: achja 30 mei komt mn TE ALS het goed is... :confused:
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Gisteren ook nog weer even met Gouken wat G3 games gespeeld. Win hier en daar wel wat toernooitjes, maar verlies ook op stomme wijze van overduidelijke noobs.

    moet dus nog even flink blijven oefenen om instinctief te kunnen reageren met hem. Maar winst of verlies, ik vind het wel een gruwelijke character.

    Zijn corner combo's en de irritante guessing games die je met zijn fireballs kunt spelen zijn heerlijk.
    En backthrow -> ultra moet voor iedere tegenstander wel irritant zijn als je hem om de oren krijgt.

    Moet alleen echt eens gaan beginnen om de focus attacks ook gewoon tijdens het spelen af en toe in te zetten, die vergeet ik echt altijd. Cancelen tijdens een combo lukt tegenwoordig al wel vrij goed, hoewel ik tijdens online matches niet vaak drie of meer EX balkjes heb om er gebruik van te maken. (drie, aangezien ik dan start met een EX palm -> cancel dash -> ultra)

    Heb er door die championship edition trouwens wel één mega-ergernis bijgekregen. Het is groen, het stinkt en heet BLANKA.
    Wat heb ik de schurft aan dat beest zeg, kan echt niets tegen hem beginnen. noobs pak ik met veel moeite, maar iemand die maar half weet wat ie doet sloopt (mijn) Gouken echt hard. Als die aap nou eens rechtop ging lopen, dan kon ik hem misschien nog eens raken af en toe.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, en ik haat de Goukens van deze wereld, en de Kens, Ryus, en oh ja ik moet de Akumas niet vergeten. :+

    Trouwens, die fierce DP van Ken he, die heeft volgens mij priority op ELKE andere move in de game ?
     
  14. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Akuma's leuk :) Elke punish die je doet komt 2x zo hard aan als bij Ken. Gewoon over vuurballen blijven springen en koel blijven werkt vaak erg goed en niet als een malle naar hem toespringen. Wel ff uitkijken voor Akumas vuurbal to ultra (dan spring je net over zn bal maar direct in zn ultra. Irritant) En die irritante dive kick van hem punishen met achterwaardse sprong + HK. Heerlijk!
     
  15. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    hehehe, het is natuurlijk ook juist het mooie van SF. die irritatie factor bij bepaalde characters houd de strijdlust en motivatie erin.

    En ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar mijn gevoel bij Blanka is gewoon dat 80% van mijn aanvallen missen door het feit dat hij zo "laag bij de grond" (lekker dubbelzinnig weer\o/) zit.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben trouwens nog geen enkele Rose tegen gekomen sinds de Championship mode, toch wel een tof gevoel om als 1 van de weinige Roses te spelen. :)
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel haar een klein beetje. Moeten een keer tegen elkaar.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Prima.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik wou ff tips voor 2 challenges..;)

    Deze van Guile..
    krijg het gewoon niet voormekaar om een flashkick in een double flash the krijgen.

    Bij 2 minuut 50.


    En van Seth.

    Focus Attack
    [ Crouch ] Heavy Punch
    Yosokyaku
    Yosokyaku
    Yosokyaku

    De laatste 3 moves lukt me niet
    Hij komt niet hoog genoeg na de crouch HP.
    In het filmpje slaat die hem ook veel hoger zodat je tijd hebt om op hem te springen..
    Is daar een tip voor?

    Bij 3:42



    Bedankt.
     
  20. shoryufail

    shoryufail Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ben van plan te spelen met een arcade stick.
    Weten jullie misschien een redelijke stick PC compatible, onder €50(inc.shipping)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina