1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tim: Ik heb er 15,99 dollar voor betaald idd. Maar de demo is zijn geld echt waard...3 missies en hij duurt ( als je niet door de stad gaat wandelen ) een dik uurtje denk ik.
    2e AAA-titel oor 09, naast KZ2 als je het mij vraagt :).

    Wat kleine grafische onvolkomenheden nog, maar gameplay is echt bruut...een soort mix van Crackdown, A Creed , GTA en...uh een goede FPS denk ik.

    Wie wil sharen...geen idee hoe het werkt, maar voor een zacht prijsje ben je de man :p
    Kan ik mijn aankoop beetje rechtvaardigen :p

    @ Steeze: Wie deze demo vindt tegenvallen???? Kan me het niet voorstellen. Zit geregeld op Neogaf, toch behoorlijk kritisch, en op enkele uitzonderingen na is 99% laaiend enthousiast. Maar blijft kwestie van smaak natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  2. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe moet je sharen ? Ik heb ook geen flauw idee . Maar als je hem wilt sharen en als je weet hoe het moet :p. Kan je me een pm sturen. Ik las op andere forums dat sharen heel easy is.

    Ik wou de demo incl. de launchpack met poster en artwork. Net voor 7 euro kopen op eBay. Maar ben in de laatste minuut overboden.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je wil sharen moet Tallon je zijn PSN inlog gegevens geven zodat je op zijn account kunt komen. Via Transaction History (oid) kun je dan de demo opnieuw downloaden naar je eigen PS3
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik wil ook wel sharen voor een eurootje of 3 :)
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ligt eraan wat Tallon wil hebben maar heb wel interesse.
     
  6. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de launchpack incl. demo gekocht via ebay voor 12 euro. Met artboek en poster etc etc. De code voor de demo ontvang ik vandaag na 6 uur. Als iemand de demo wilt sharen (voor een kleine vergoeding uiteraard, dan hoor ik het wel)

    Ik weet alleen niet hoe ik moet sharen, maar dat zal ik zo wel even uitzoeken.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik neem aan dat je het via een US Account moet doen. Mocht je die niet hebben moet je er nog een aanmaken. Je hebt wel een US adres etc nodig maar dat kun je allemaal via google wel vinden ;)
     
  8. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net dat je het in de NL store kan downloaden.
    Ok, ik heb de code net ontvangen. Ik ga het even uitproberen
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoeveel wil je er voor hebben?
     
  10. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe filmpjes!

    [gt]48977[/gt]

    [gt]48973[/gt]

    [gt]48975[/gt]

    En ik moet zeggen ziet er veel belovend uit! Ik heb echt zin in de demo! :thumbs:
     
  11. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 3 euro wil ik hem wel sharen. Ik las net dat je de demo oneindig kan sharen ? Is dat waar. Geïnteresseerden kunnen mij anders even een pm sturen. Gaat wat makkelijker.

    Ik heb de demo inmiddels gedownload. In de US store.
     
  12. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al met 2 mensen geshared. Ik wil de demo met 5 mensen sharen. Dus er is nog plek voor 3 mensen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bekijk nu voor het eerst wat beelden (heb geen PS:cool:, en wat bizar dat er van twee ontwikkelaars en twee uitgevers die niets met elkaar te maken hebben twee zo vergelijkbare spellen (deze en Prototype dus) uitkomen! :eek: Ik heb gameplay van beide spellen gezien en er zijn ontzettend veel overeenkomsten. Verbaasde me.
    Moet zeggen dat deze er wat boeiender uitziet dan Prototype, hoewel ik denk dat Prototype aan gameplay net meer hersenloos plezier biedt. Hoewel ik wel weer verwacht dat inFamous kwalitief beter is. Ben benieuwd!

    Vraag: waarom kost de demo geld?
     
  14. steeze

    steeze Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo kost geen geld. Maar ik heb er zelf 12 euro + 2,20 verzendkosten (voor een infamous launch pack) voor betaald op eBay. Vandaar dat ik er 3 euro voor vraag. Als ik hem met 5 mensen share. Heb ik mijn geld terugverdient.

    12 euro voor een demo is wel veel hoor. Al moet ik zeggen dat de demo van Infamous best groot is. Je speelt 3 levels ofzo.

    De demo is pas 21 mei te downloaden in Nederlandse store. Vandaar dat mensen de demo nu al graag willen spelen.

    Ik wil er dus geen geld aan verdienen ofzo, al lijkt het misschien zo :p
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook nog wel sharen met 3 mensen.

    Wie hem met me wil sharen...PM me ff. 3 euro is prima :) Zelfde prijs als Steeze. Verdien ik een beetje terug.

    @ Willem: Demo is alleen beschikbaar voor abonnees PS qore en bij US pre-orders van best-buy. Er is zoveel vraag naar dat men de demo te koop aanbiedt...easy as that :p Ik heb totaal geen moeite om iets te sharen als het gratis is, maar ik heb hier ook voor betaald...vandaar

    @ Willem: Biervliet in Zeeland toch? Lol...was daar weekje geleden nog ( nabij Hoofdplaat )

    @ Steeze: je kunt maar 5 x sharen. Je kunt alleen eindeloos sharen als een demo online stond in de PSN store. Aangezien iemand heeft lopen slapen en de demo op HongKong PSN store heeft gezet, hebben sommigen lucky few hem daarvan.
    De demo heeft daar ongeveer 4 uurtjes online gestaan en werd alsnog verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Snap je de kosten er uit wilt halen. Heb ik geen probleem mee. ;)

    Ah, nu snap ik het helemaal! Had nog nooit gehoord van iets als PS Qore. En ja, Biervliet is in Zeeland, dichtbij Hoofdplaat. Moet jij hier? :+
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Willem: vakantie he :)
    FF uitwaaien in het mooie Zeeland met de vrouw en kids...wel een week zonder 360 en ps3....tough...Lol :) Zaten in Village Scaldia...heerlijk rustig daar. Wel pokke eind rijden vanuit Limburg ( via Antwerpen )

    Voor meer qore info: http://en.wikipedia.org/wiki/Qore_(PlayStation_Network)

    Op youtube staat ook het nodige.

    FF ge-edit al een aantal verzoekjes via PM...scusi :p
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb geen Playstation 3. ;) Maar toch bedankt, haha. Ik hoorde de laatste tijd van een vriend veel over inFamous, dus besloot dit topic even te bezoeken.
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan Willem. Je bent ook niet van plan er een te kopen dan?
    Ik bedoel...de 09 line up is niet mis....GT5, God of War 3, Infamous, Uncharted 2, MAG, R&C crack in time, Heavy Rain om maar eens wat te noemen.

    Gewoon met een metaaldetector het strand op zou ik zeggen;)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heavy Rain vind ik wel het meest interessant uit dat rijtje. Op de Xbox 360 voor een prikkie Fahrenheit nog op de kop getikt en dat is een geweldig spel. Uncharted en Ratchet interesseren me niet. God of War vind ik vet. GT5 ook. inFamous moet ik nog zien. Ik vond wel Demon's Soul er cool uitzien.
    Maar ach, als ik die games niet kan spelen maakt het me ook niet zoveel uit. De drang om bepaalde games te MOETEN hebben voel ik vrij weinig. Vandaar dat ik waarschijnlijk geen PS3 zal kopen, althans, niet binnenkort. Misschien over een aantal jaar, als ik goedkoop een groot aantal vette games kan kopen. En als ik persé wil PS3'en bezoek ik wel een vriend van me. ;)
     

Deel Deze Pagina