Kreeg ik vanmorgen een dikke enveloppe in de bus... type discreet. Na het openen sprong ik een gat in de lucht! Een briefje van Microsoft, The XboX Team, dat ik van harte gefeliciteerd werd met het mee doen aan de Xbox Bonanza en dat ik Splinter Cell had gewonnen! Kicken want die wilde ik graag hebben en had ik nog niet gekocht. Nou zijn ze alleen zo slim geweest om een italiaanse versie (???) te sturen. De Game is gewoon in het engels, maar de manual is geheel italiaans Weet iemand van jullie waar ik eventueel een NL of engelse manual kan downloaden??? Bedankt alvast!
Lukt echt wel.. zit een goede tuteral in het begin. Misschien moet je voor de zekerheid wat notities maken maar thats it.. anders zien we je vanzelf wel terug
Nou net bij Splinter Cell heb je het boekje echt niet nodig, alles leer je in het spel zelf, vooral bij de turoial a.k.a. Trainings level word veel uitgelegd. Toch leer je spelenderwijs wel veel bij, daar is Splinter Cell op gemaakt.
Anders moet je denkik gewoon ff zoeken op google naar SplinterCell manual. Zal je vast wel iets vinden.
Ik ga er voor... normaal lees ik ook bijna geen manuals, maar ik las een preview/review over splinter cell en daar deden ze voorkomen of als SC een onwijs moeilijk spel is wat zonder de deugedelijke handleiding niet te doen was... vandaar. In iedergeval bedankt voor de antwoorden! MZZL.....
Splintercell is niet moeilijk, je moet er wel veel geduld hebben! Het is niet echt een shooter actie maar meer een sluip actie. Als je van schieten houdt en veel wapens wilt hebben moet je splintercell niet kopen. Kun je beter gaan voor Metal Gear.
als je vergeet wat wat is, klik dan op de BACK knop, dan krijg je je controller te zien en wat de knopjes doen.
of gewoon bij inventory zie je ook wat het doet, en zoals bij veel spellen moet je sommige dingen gewoon zelg uitproberen wat ze doen. BTW: Kazaa is vast wel wat te downen of bij google ofzo.
Ik ben vanavond begonnen met Splinter Cell maar na de inleiding en de traininig is er al een hoop duidelijk... WAT EEN VET SPEL ZEG! Echt top! een ieder nogmaals bedankt voor de reacties... Mzzlll Bart
Bij de Xbox launchgames kon je de manual van Xbox.com als PDF bestand downloaden. Maar daar zijn ze nu mee gestopt. Weet niet waarom, vond het wel handig eigenlijk....:{