1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Hoe oud is de xbox en waar heb je deze gekocht?
    Wanneer Microsoft voet bij stuk houdt, ga je naar de winkel en eis je een nieuwe. Consumentenwet etc.
     
  2. OutOfRating

    OutOfRating Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    4/5 maanden oud. Ja, een leuke brief sturen met eventuele juridische stappen werkt vaak wel ja.

    Dan hoor ik een nieuwe te krijgen? Ik heb namelijk niet met mijn Xbox geknoeid, terwijl ze dat wel beweren.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  3. OutOfRating

    OutOfRating Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik heb net met een supervisor gebeld en die vertelde mij dat hij contact heeft opgenomen met het servicecentrum voor het bewijs van de 'afkeuring'.
    Over 10 werkdagen kan ik terugbellen. Ben benieuwd, ik laat het er niet zomaar bij.

    Maar laatste vraag, stel ik krijg bewijs te zien dat hij is afgekeurd. Zal ik dan naar de winkel gaan waar ik hem heb gekocht of moet ik een neutrale deskundige erbij halen om het bewijs te beoordelen? Indien de laatste optie het beste is, waar kan ik dan het beste heengaan? Een ICT-winkel?
     
  4. ruuddieren

    ruuddieren Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee gasten ik heb wat vragen

    Ik heb een xbox arcade maar wel met HDD.
    Ik heb mijn xbox 360 zondag laten maken want ik had een E74 error.
    De maker heeft de klemmetjes vervangen en nieuwe pasta aangebracht.
    Daarna deed hij het weer normaal.
    Voor dat ik heb laten maken had ik soms al last van maar nu heb ik er weer last van naar soms al 5 min gamen komen de streepjes ik kan wel gewoon verder gamen kan het ook nog wel zien maar het is gewoon zwaar irritant.
    Bijvoorbeeld:

    COD WOW

    Menu nergens last van
    Als ik online ga komen de strepen weer.
    Ga ik uit de server krijg je zwart scherm met logo van COD en daar om heen zie ik dan ook soms blauwe pixels


    Nu is mijn vraag wat moet ik doen?

    Kan ik hem nog wel naar MS opsturen door die ( particuliere ) reparatie ?

    P.S. de maker van de E74 error zegt dat ik de hand doek truc moet doen en dan het dan verholpen is maar ik weet niet of ik dat moet doen

    Please Help Me
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  5. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    Ik heb dus een kwartiertje geleden een RROD gekregen..
    Mijn Xbox 360 is een dag na de launch in 2005 gekocht en is al eens een keer in 2006 gerepareerd.

    Mijn vraag is dus: heb ik nog garantie?

    En aan wat voor evt kosten moet ik denken als ik reparatie moet betalen?

    (ik heb uiteraard op xbox.com gekeken maar daar moest ik weer van alles aanmaken voordat ik is informatie kan zoeken...)

    alvast bedankt voor het antwoord.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je moet gewoon naar microsoft bellen, misschien matsen ze je en repareren ze hem gratis voor je. Niemand zal je dat van tevoren hier kunnen vertellen. Het gebeurd wel vaak dat oude console's die eigenlijk geen garantie meer hebben, dus al ouder zijn dan 3 jaar, alsnog gratis gerepareerd worden.
     
  7. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand me kan adviseren, heel graag!
    Zojuist de xbox aangezet en hij was bezig Resident Evil 5 op te starten. Hij vraagt dan altijd om de harde schijf te selecteren, maar hij blijft vervolgens op dat schermpje hangen (dus vastgelopen). Ik vervolgens de xbox uit gezet en opnieuw aangezet. En wat krijg je? Precies datzelfde vastgelopen scherm, maar je hoort wel dat de xbox het spel laadt (of als je de cd eruit haalt hoor je dat het opstartscherm gewoon start). Het reageert ook als je op knopjes drukt, echter blijf je dat scherm in beeld zien!

    Iemand hier ervaring mee? Bestaat de mogelijk om dat ding te resetten? Of dan toch maar de helpdesk bellen (ben daar toch kind aan huis...).

    Bedankt alvast!!!!
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb een nieuwe Xbox opgestuurd gekregen. Had mijn oude vorige week woensdag opgestuurd, binnen een week gewoon al een nieuwe :D Helaas geen HDMI-aansluiting, maar ja. Verder goede service van Microsoft.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer eens de cache te legen.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Moet je doen ja, naar de winkel gaan met het bewijs.

    Er zijn wel s mensen geweest die een nieuwe xbox hebben gekocht en hun omgebouwde xbox in de nieuwe doos geretourneerd hebben in de winkel, zonder dat de winkelier wist dat die verwisseld was.


    Misschien is er wel zoiets met jouw xbox gebeurd en dan mag de winkel het oplossen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  11. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel opstart, dan krijg ik na een paar seconden(in het spel, dus na al de laad schermen) of direct na het opstarten dit.

    [​IMG]
    geen rode ring, adapter staat op groen, TV doet het nog perfect op andere zenders, en ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik heb de cache al een keer geleegd, maar dat heeft niet veel uitgehaalt. Dit is trouwens pas begonnen een paar keer nadat ik de Red Faction Demo heb gespeeld.
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag na het spelen in een keer een raar geluid van uit me xbox..:{

    Snapte er niks van maar hij deed het nog wel dus ik dacht dat er niks aan de hand was.
    Toen bleek dat er geen lawaai meer uit me xbox kwam dus ik zie dat me ventilatoren niet meer goed doen.
    Is dit een groot probleem en wat kan ik er tegen doen?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of de kabel spoort niet meer, of je videokaart spoort niet meer. Even met de support bellen?
    Ook even met support bellen.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok;)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je hebt dankzij die "reparateur" geen garantie meer, dus waarschijnlijk zal je MS moeten betalen voor reparatie. Je kan het echter wel proberen, gewoon MS bellen en zeggen dat je die error hebt.

    De E74 error is niet permanent te repareren. MS vervangt gewoon je kapotte onderdeel of je krijgt een nieuwe 360. Die handdoek truuk en nieuwe koelpasta/xclamp werkt allemaal maar tijdelijk, omdat er al schade is ontstaan voor die fix.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De komende dagen mijn Arcade (Dec 2008 ) goed in de gaten houden.

    1. Heb de laatst tijd van die irritante storingen in het beeld (HDMI).
    2. Gisteren avond viel ineens het draadloze verbinding weg , de Arcade herkende de Wireless Adapter niet meer.
    3. Krijg soms ook geen verbinding tussen Xbox360 en Controller.
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet je geld gaan terughalen bij die knakker, hij heeft lopen knoeien. Hij heeft duidelijk het moederbord niet goed verhit en weer recht gebogen. De "towel trick" zou nooit als oplossing voor iets gebruikt mogen worden.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die hele towel truc helpt je ook maar 1 of 2 keer. Je verwacht toch niet dat het probleem dan is opgelost?

    Waarom laat je jouw xbox eigenlijk door iemand repareren en je de garantie verliest, terwijl je het door Microsoft gratis kan laten doen?

    Of is het een oude box?
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vorige week maandag is ie opgehaald, woensdag kreeg ik een mail dat ze em hadden ontvangen bij het servicecentrum en net kreeg ik weer een mail dat ie binnen is bij het service centrum :confused:
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is het nou wel zo dat een 360 die staat minder warm word als één die ligt? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina