[XOne] Live! teleurstelling

Discussie in 'Games' gestart door xboxrox, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    In 1 woord: LAG

    PUNT

    Microsoft komt haar beloftes niet na en daar ben ik zwaar in teleurgesteld. De demo's lopen prima, maar Unreal Championship, Mechassault en Ghost Recon lopen met extreem veel lag!!!

    Vindt je het gek dat niemand last van lag heeft als ze alleen de demo's spelen! De 'echte' spellen laggen zwaar!!! Het enige positieve over Live! is de communicator: de spraak is wel aardig te verstaan, maar je hoort jezelf echo'en. Het is niet te verstaan met de Voice Masking.

    Trouwens; het ligt niet aan mijn verbinding: ik het Planet Advanced.

    Mijn laatste hoop is dan maar Phantasy Star Online op de cube...die kan namelijk ook online, hij komt ook op de Xbox maar dan lagt hij toch wel weer...

    ~xboxrox/live!sux~
     
  2. holly

    holly Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook UC en ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
    Het zal echt wel aan je verbinding liggen want ik heb er weinig last van gehad.

    Natuurlijk is er wel eens lag, maar zoveel als jij doet zeggen niet.

    Waarschijnlijk heb je een snelle up/download maar een vreselijke pingtijd met Planet Advanced.
     
  3. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom ben jij de enige (ongeveer) die daar problemen mee heeft? kheb de rest nog nie gehoord...
     
  4. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb planet comfort........1 stapje lager, geen lag, niet bij mechassault, ghost recon, en al helemaal niet bij de demo's
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss, ga eerst maar eens zorgen dat je een goed broadband abbotje hebt kan je dan meepraten over LAG ok? Ik weet nie wat voor een spuit elf jij weer bent maar dit slaat nergens op. Als xbox live mij een bericht geeft dat de netwerk condities slecht zijn op de surfer waar ik wil gaan joinen is er nog 10x minder lag dan bij de gemiddelde pc game. Bovendien als je een beetje redeljke verbinding hebt dan is de voice van telefoon kwaliteit. Ik weet niet wat je allemaal zit te lullen maar bij mij loopt alles soepel.:mad: :mad: :mad:
     
  6. rooicity

    rooicity Xbox Junkie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je interne netwerk wel fatsoenlijk in elkaar ?

    Ik heb het op Planet Comfort perfect zien werken ( Mech Assault dan ).
     
  7. scaredchicken1

    scaredchicken1 IAM A HORROR

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb comfort en die gast loopt gewoon te zeiken

    Zal die wel een rare router of zo hebben
     
  8. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft ie of geen xbl (en is hij rete jaloers op ons en wil ie onze lol vergallen) of hij verkra*** zn internet verbinding door er ontzettend veel dingen te gelijk mee te uppen en downen. Als je kazaa hebt zet dat bijv eens uit dat scheelt al een stuk.
     
  9. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een router idd ligt het daaraan???:confused:
     
  10. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mechassault geen probleem. Ghost Recon geeft af en toe wel lag bij mij, maar dat ligt ook een beetje aan de netcode. Voor de rest alles toppie.

    - Locke
     
  11. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee op de cube gaat het lkkr lopen hoor met al die 56k ers. Ow ik krijg lkkr geen lag want de helft is 56k er. Ow wat denken wij weer na ow wat denken wij weer na!!
     
  12. TWDman

    TWDman Live! Online Enabled

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kan, ik heb kabel en msn ondersteunde eerst geen NAT met bestanden verzenden, dus dat had ik uitgeschakeld in me router, maar daardoor ging wel me snelheid met 50% omlaag, dus ik zou ff naar de instellingen van je router kijken.

    Sluit ook es je Xbox meteen op het kabel modem aan. als dat niet veel beter is ligt het niet aan je thuisnetwerk maar aan Planet (of de kabel in de straat dat had ik es met multikabel :confused:) maar die kans is klein
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Planet Advanced met een Alcatel Speedtouch 510 en heb geen last van Lag, ik kan ook voor 8 man hosten al weet ik niet zeker of hun last hebben van LAG, neem aan van niet anders zouden ze niet blijven spelen.
     
  14. Vegeta NL

    Vegeta NL The Immortal

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Wanadoo Cable Premium......geen probleem.
     
  15. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan dat Planet Advanced zal je lekker veel hebben als je straks met je Nintendo modempje moet inbellen :p

    De vraag is natuurlijk wat je getallen zijn in de Connection Test van Xbox Live! EN wat je tussen je Xbox en het Internet hebt hangen aan hubs, switches, routers en andere reut.
     
  16. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen bij moto GP (demo) heb ik soms een lag en verder helemaal niets en zker niet bij mechassault heb zaterdag 16 uur gespeeld zonder 1 lag
     
  17. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dit is echt raar ik heb nog wanadoo broadband basic (eigelijk niet geschikt voor xbl) in afwachting van wanadoo broadband premium maar ik heb met alle demo's, mechassault en uc geen lag dus het zal wel ergens anders aan liggen
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    wanadoo broadband basic niet geschikt voor xbl??? is tog gewoon adsl verbinding met 768Kbit/s up en /128 Kbit/s down ???? :confused:
     
  19. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat je dan PSO op de cube gaat spelen slaat dan echt helemaal nergens op. Je vindt dat een service waar allemaal high speed breedband gebruikers bij zitten veel lagt, en daarom wil je nu gezellig met 56 k ers online gaan gamen ?????
     
  20. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    GR heeft wel es LAG ja .... schiet ik de heletijd op iemand met sniper .... heb hem gewoon echt in mijn vision ... maar hij wordt niet eens geraakt ...
    Bij sommige servers heb ik niet eens lag.
    Hopelijk komen er official servers ofzo ... daar krijg je dan vast nooit LAG.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina