Dus ik kan wel aan Arshavin komen Vet! Edit: Net de premier leauge laten updaten, nu zit ie erin Worden die transfers ook doorgezet naar mijn reeds gekozen manager spel? Nog even een vraagje. Kan ik ergens zien hoeveel wedstrijden ik door middel van simulatie heb gedaan? Wil die achievement halen van 100G maar ik weet niet meer zeker of ik de eerste 2 wedstrijden zelf heb gespeeld.
Je kan als het niet lukt altijd de Australische competitie ff doen. Dat is een beetje lame maar als je maar 2 wedstrijden had gesimuleerd..
Gewoon via Rusland lijkt mij zo heb ik mijn Arshavin er ook in gezet en als ik dan gwn tegen iemand speel is het ook een stuk leuker met Arsenal!
Maar hoe bedoel je 'via Rusland'? Ik kan m'n 360 niet op het Internet aansluiten dus dat is uitgesloten maar als je een transfer doet kun je toch alleen kiezen van welke club vandaan je iemand haalt en niet uit welk land? Anyway, als ik iets mis en het kan wel hoor ik graag hoe het moet.. Thanks
Iemand die toevallig nog de duo heidgchemal achievement moet? Kijk even in dit topic we zijn nu bezig: http://forum.xboxworld.nl/showthread...12#post3290912
Als je van dichtbij schiet, LB ingedrukt houden als je schiet. Je kiest een hoek die vrij staat, vervolgens schiet de speler de bal met een streep richting bovenhoek. 15% is raak ongeveer, maar met spelers zoals C.Ronaldo etc, dan veel vaker!
Vanaf 16 meter gebied (16 t/m 23m) : LB richting de hoek waar de keeper staat en balkje ongeveer half vol Vanaf 23m t/m 40m: LB richten over de muur en balkje ongeveer 2/3 vol. Vanaf 23m t/m 40m (als je weet dat hij springt): Met RB 1 meter (of iets meer) naast het goal richten (als de speler rechts is dan de rechterkant en andersom) en dan balkje tot hoever moet je even zelf uitvinden.
Ik heb een mail gekregen van EA over dat te jong zijn met leeftijd: Kan iemand die te jong is voor fifa 09 of die niet online kan dit even testen voor me?
Tegen zo'n Man. Utd. noob, ik vind het op zich niet erg als je Manchester kiest. Alleen speel dan normaal en niet alles op Ronaldo. Deze gast vond zich heel tof, omdat hij met 2-0 terug kwam tot 2-2 in de allerlaatste minuut. Dus verlengen in de verlenging met een heel mooi stifje de 3-2 gemaakt, kon het toch niet laten om even de 'I can't hear you' te doen, aangezien hij steeds door de microfoon zat te schreeuwen.
Vandaag een wedstrijd gespeeld en kreeg de volgende gegevens: rimrimmel [Level 13] vs saintee12 [Level 99] Is level 99 een cheat, dacht dat het tot 30 ging of zoiets.
Waarom doet het zo laatste tijd zo raar bij fifa. Als ik de optie SPEEL TEGEN EEN FRIEND doe lukt het gewoon niet ik heb het wel 1000x geprobeert. Inmiddels heb ik al een email gestuurd naar ea maar nog steeds geen reactie gehad! Heeft iemand hier ervaring mee ?
Gebruikt iemand van jullie een trick, welke makkelijk uitvoerbaar is en waarbij je redelijk makkelijk iemand omspeelt?? Uiteraard ken ik de Youtube filmpjes, maar wil graag jullie ervaringen horen Ben nu level 13 en gebruik zelden of nooit een trick.........ben meer van snel rondspelen