kunnen we het binnenkort misschien weer eens proberen jaw-001. Je weet wel een week geleden ofzo lukte het niet
misschien zijn ze niet op inet te vinden, maar als ze gemaakt kunnen worden voor splitscreen zullen er vast ook wel wizzkidz zijn die de code ff kunnen veranderen zodat ze ook werken op een netwerk
op xbc moet je gewoon in kanaal redeyejedi zitten prefecte host en op gamespy gaat het nooit goed bij mij
sorry beetje laat.. had niet gekeken. Maar binnenkort komen er weer vrienden langs (ze kunnen er niet veel van maar goed). Dan probren? laat je wel horen wanneer
Ik denk dat het een best wel kleine kans is dat er gecheat word, want dan zou je toch als andere (niet cheater) problemen moeten hebben omdat die andere een aangepaste versie heeft? Of heb ik het nou mis?
Ik had trouwens een vraagje Ik wilde er geen nieuw topic voor openen en het gaat over halo, dus ik denk misschien kan het hier. Ik had gister in het level prisoner met 3 man multiplayer in beeld staan Dave was killed bij the guardians... terwijl geen een van mijn medespelers the guardians heten (becz en roel) Weet iemand wat dit is?
heb ik ook al eens gehad. volgens mij is dat als je elkaar allebei een mep geeft en daarbij allebei sterft.
Ja heb ik ook wel eens gehad, laatst stopte het spel vanzelf tijdens ctf en het was 0-0 stond er: this game ends in a draw.
Mwah.. lijkt me geen bug. Maar ik heb nog geen optie gevonden om de tijdslimiet in te stellen. Hmm.. echt vaag ja
ja een easteregg, goed idee van bungie, Halo zit er vol mee. Al eens op de zolen van een dode Master Chief gekeken? daar staan de initialen van een ontwerper van Halo op. Kgeloof die cinematic nog wat doet.
Mensen kunnen via gamespy spelen met een gemodde xbox ... sinds kort hebben ze een patch gemaakt ... zodat je kan cheaten met Halo en dan heb je nog die verrekte cheat machine die er aan komt een troost op live kan je NIET cheaten of de cheaters weigeren!
Re: Re: Re: HALO cheat? of LAG? New Release: HALO [PAL/NTSC] [+10] trainer >> This new Halo trainer will also work on the PAL release. Features: * NEVER DIE * FALL GUY * UNLIMITED AMMO * BUMP CHARACTER * SUPER JUMP * REFLECT DAMAGE * MEDUSA * ONE SHOT KILL * CHEAT CONTROLLER * FULL CLIP Official Site: N/A (Crazy Nation) Download: ***edit*** Zucht ... ben blij dat ik live speel en hopelijk werkt daar Action Replay van Datel ook niet op (deze komt 26 maart naarde xbox)