Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de update gedownload maar als ik mijn savegame wil laden blijft die ineens vasthangen.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    player match is dat van level 1-19;)

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Farcry 2 title update for Xbox 360

Jammer nog steeds outpost spawning :{

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En volgens mij hebben ze ook wat nieuwe maps toegevoegt, want toen ik ranked ging spelen moest ik een map dowloaden, hij is trouwens best wel chill een bouwplaats met kraanene enz.

5. Pazz

Pazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje?

He beste mensen van het xb forum ^^

ik had een vraagje.. ik weet trouwens niet of het de juiste plek ervoor is, maar hier komt ie..

ik speelde laatst een missie in far cry 2 waarbij ik een wapenschip in veiligheid naar mosate selao moest brengen, waar ik vervolgens met een dokter moest praten en toen ontsnappen omdat er een hel los barste, toen kreeg ik een telefoontje alleen ik stapte toen op de bus, dus je raad het wel.. telefoon gemist. en nu staat er geen objective of andere missie op mijn kaart en wordt ook niet opnieuw gebeld heeft iemand misschien hetzelfde gehad? of een suggestie?

thankss ^^
    ~Pazz

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Welkom!
    Maar ik zou dat van het verhaal efffe tussen spoilers zetten.
    Misschien opnieuw met die dokter praten, nieuwe save laden?

7. Pazz

Pazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor je reactie, maar dat is waarschijnlijk niet de oplossing, omdat de dokter in mosate selao zit waar dus een dikke oorlog aan de gang is, en ik heb maar 1 safe file

8. Axios

Axios Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ammo upgrade ?

Heb een vraag ivm de ammo upgrades in Far cry 2, heb al gezocht op dit forum maar nog niets gevonden daarover...

Ik wil een ammo upgrade kopen voor bijvoorbeeld mijn AK-47. Dan kan ik ofwel:

1) de "assault weapons" upgrade kopen die ervoor zorgt dat al de assault weapons meer ammo kunnen dragen.

2) de ammo upgrade kopen van alleen de AK-47. ( want voor elke gun kanje 3 upgrades kopen: Reliability, accuracy & ammo upgrade. )

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tssn de 2, of meer specifiek, voor wat dient de ammo upgrade die je per wapen koopt ?

Merci !
    Axios

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet helemaal meer 100% zeker maar je hebt voor elk wapen 2 upgrades en je hebt per class een bandolier. Die bandolier zorgt ervoor dat je in principe meer kogels bij je kan dragen terwijl de ammo upgrade ervoor zorgt dat je ammo effectiever wordt.

10. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Patch Far Cry 2 moet save-problematiek verhelpen
    Nieuws | 12 mei 2009 - Ubisoft heeft bekendgemaakt dat er patch beschikbaar is gesteld voor de Xbox 360-versie van Far Cry 2. Deze patch moet ervoor zorgen dat het opslaan van je voortgang minder problematisch wordt. Op verschillende sites is te lezen dat tal van gamers last hebben van een save-file die niet meer werkt.

Naast het verhelpen van dit probleem, heeft de patch nog meer in petto. Zo is het nu mogelijk om ranked matches te spelen op zelfgemaakte maps en is er een zogenaamd ‘Hardcore’ schademodel ingevoerd. Hierbij kun je denken aan wapens die meer schade doen. Uiteraard verhelpt de patch ook enkele andere kleine bugs. Over een patch voor de PC- en PlayStation 3-versies wordt later waarschijnlijk meer bekend.

Helaas werkt de oude save game bij mij nog niet na de update, zal helemaal opnieuw moeten beginnen als ik daar zin in heb (zat op 72%)

Naja het is niet anders!

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Klopt dat werd in Maart al bekend gemaakt dat oude save-games niet beinvloed zullen worden door de patch. Alleen nieuwe saves hebben "minder kans" dat ze vastlopen.

12. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat wist ik niet, dan weet ik voldoende :b:

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Altijd beter dan niks he.
    Misschien een ideetje, om een far cry 2 toernooi te houden op zelf gemaakte maps?

14. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Echt vern**kt nu die online modes de games vallen om de minuut weg echt heel irritant :mad:

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    nee hoor, speel gewoon een keer player match en bij ranked moet je gewoon de goede game joinen met een groen dingske erachter.;)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow zeg, wat aardig van ze om dit halverwege mei te verhelpen :lol:.

17. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij de escape from prison mision dat is die ene nadat de jackal je te pakken krijgt. Ik heb iedereen neergeknalt naar het markertje toegegaan op de map en dan NIKS. geen end mission Niks. Wat moet ik doen. Heb het spel al van verschillende saves weer opgestart maar niks helpt. Als ik opnieuw moet beginnen dan stop ik met far cry 2 want zal toch wel weer vastlopen net als nu op 77 procent. Mooi spel maar wat een klote bugs.

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je moet gewoon richting die pijpleidingen lopen, dan komt er vanzelf te staan mission compleated.

19. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niks mee te maken, gisteren en eergisteren konden wij (Priest en ik dus) niet Far Cry 2 online spelen, omdat de servers eruit lagen.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    hmm, ik kon gister avond wel far cry 2 ranked online hoor.

Deel Deze Pagina