[gb]Resistance: Retribution [/gb] Ontwikkelaar: Sony Computer Entertainment Uitgever: Sony Computer Entertainment Genre: Third-person Shooter Platform(s): PlayStation Portable Spelers: 8 Opties: Online Multiplayer Releasedatum: 13-03-2009 Officiƫle Website: Klik hier [gb]Informatie/gb] Resistance: Retribution is een third-person shooter die zich afspeelt op het vaste land van Europa, vlak na de gebeurtenissen uit Resistance: Fall of Man voor de PlayStation 3. Retribution volgt het verhaal van voormalig Brits Marineer, James Grayson, die uit is op wraak nadat hij genoodzaakt was eigen broer te vermoorden die net als de rest van West-Europa was bekeerd in een Chimera. James schaart zich aan de zijde van het Europese verzet, de Mquis. Resistance: Retribution loopt op een "third-generation" engine die meer detail en grotere gebieden aankan. De ontwikkelaar brengt een revolutionair targeting systeem voor de PSP controls.en een multiplayer voor maximaal acht spelers, zowel lokaal als via Wi-Fi. Gebruikelijke modes als Capture the Flag en Deathmatch worden ondersteund, alsook Containment en Assimilation variaties. | Gamingonly.nl [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gt]46979[/gt] [gt]46971[/gt] [gt]46969[/gt] [gt]46962[/gt] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] [gt]46572[/gt] [gb]Verder/gb] Iemand deze game voor de PSP inmiddels al gespeeld en bevalt ie jouw ook? Ben zelf erg benieuwd. De cijfers zijn lovend dus ik moet deze game zeker eens gaan spelen. Al ben ik wel wel van plan eerst het eerste deel van Resistance op de PS3 te spelen alvorens ik me hier aan waag. Gewoon voor het verhaal.
Ik heb de demo gespeeld vind het mwah. Zal wel gedeeltelijk komen doordat shooters op de psp niet erg goed werken. Gelukkig zit er auto-aim in.
Ik twijfel om deze game in huis te halen. Met welke game kan ik dit qua sfeer vergelijken? Gears? RE5? Fallout 3? Ik praat nu niet over graphics of gameplay, he. PSP zou dat niet aankunnen.
Ik heb hem even geprobeerd, als je begrijpt wat ik bedoel. Op zich wel leuk maar misschien toch beter te spelen wanneer ie in de budgetbak ligt. Er zit een auto-aim op en dat is het geen wat je moet aansturen. Na een leveltje of twee mee gestopt en Killzone 2 weer opgepakt voor de PS3. Shooters werken gewoon niet op een handheld, niet zo lang er geen twee sticks aanwezig zijn.