Dan moet je je ICS instellen. Als je een netwerkkaart gebruikt, moet je je internetverbinding 'sharen'. Dan stelt je xbox dit automatisch in...
nee ik denk het niet. Misschien heb je je firewall aan? en anders kun je de klantenservice ff bellen, misschien weten zij iets (voor 1.15 per gesprek...)
A: Abonnement 1: Naam provider Zonnet 2: Soort abonnement (naam, type) adsl basic 3: Kabel, ADSL, of anders? adsl 4: Up- en downloadsnelheid 768/128 B: Hardware 1: Modem merk en type Alcatel speedtouch 2: USB modem? (Ja/Nee) ja 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) nee 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)ja, WinXP Home,Nederlands 5: Direct Connection Ja/Nee nee 6: Crossover kabels in gebruik? ja, netwerkkabel gaat normaal in 2de pc, maar is nu aangesloten op de xbox. 7: Hub in gebruik? nee C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway ??? 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?ja D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?ja 2: Dashboard versie?weet ik niet. Waarschijnlijk de nieuwste want gisteren drukte ik op xboxlive bij mechassault en hij downloade het dashboard automatisch. 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? ik kan niet meer testen. zie onder 4: Wat is de exacte foutmelding?Xbox live is not responding. Please try again later. 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? ??? Als ik probeer te connecten met xbox live zoekt hij alweer naar updates en probeert de update te downloaden. Dan staat er "xbox live is not responding please try again later". Dit heb ik gedaan maar hij zegt steeds hetzelfde. Vervolgens druk ik op ok. dan krijg ik het Xbox live scherm weer te zien en hij geeft dezelfde foutmelding. Ook als ik de xbox reset! Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
zonnet family Zijn er al mensen die met zonnet family xbox live gebruiken, ik zag wel iemand met zonnet bbplus en dat werkte. Ik heb nu thuis zonnet family met een usb modem, ik zou graag willen weten wat ik nu nodig heb om live te gaan het liefts via een router, en graag een antwoord en liever niet doorverwijzen naar een andere site, ik ben een noob op dit gebied en WIL WEL GRAAG LIVE.
Nou ga ik je toch doorverwijzen naar een andere site: http://www.xbox.com/nl/live/start/connect/ Daar worden de drie aansluitmogelijkheden stap voor stap behandeld, kun je zelf een keuze maken. Het heeft geen zin om dezelfde informatie nogmaals in het forum te zetten als het ergens anders al duidelijk genoeg staat. Als je nou nadat je alle stappen hebt gevolgd en alles netjes hebt aangesloten en het werkt niet, dan kan je hier natuurlijk altijd nog vragen of iemand je kan helpen. Gewoon goed lezen en niets overslaan, dan moet het niet al te moelijk zijn.
Re: zonnet family Family is te traag ... de upload is te laag ... sommige zeggen dat ze wel live zijn, maar hebben behoorlijk veel last van lag of kunnen maar tegen weinig mensen spelen. Als je via een router wilt werken .. moet je een usb router kopen ... deze zijn behoorlijk prijzig ... de enige oplossing die je hebt is om via ICS (internet connection sharing) te werken
Zon Breedband Family is gewoon 512/128, (~50-55KByte/s down en ~12-14 KByte/s up) goed genoeg voor live. Alleen is de ping, die rond de 30 - 40 ms ligt, iets hoger dan bij andere ADSL abonnementen. Wel zijn er in de maanden april en mei problemen geweest met het netwerk waardoor de verbindingen instabiel waren met hoge pings als gevolg. Dit is sinds begin juni verholpen.
Ik dacht dat hij het ad over zon family adsl ... damm waarom altijd dezelfde naam gebruiken voor compleet iets anders ... zon family breedband is idd voldoende ... zon family dsl ... niet
Er is maar 1 Zonnet Breedband Family Zonnet biedt de volgende ADSL (breedband) pakketten aan: KPN ADSL: Zonnet Breedband Lite 256/64 <- niet geschikt voor live Zonnet Breedband Basis 768/128 Zonnet Breedband Extra 1536/256 VERSATEL ADSL: Zonnet Breedband Family 512/128 (Zonnet Breedband Plus) <- officieel niet meer leverbaar, zelfde snelheid als Extra) Ze hebben trouwens wel de snelheid van family omhoog gegooid, maar da's alweer een tijdje geleden (meer dan een jaar?) gebeurd.
Weet iemand of dit modem werkt met xboxlive, aangezien er niet bij staat dat het Versatel ondersteunt (zonnet family) en of het ook een goede modem+router is? E-Tech ADSL modem Router (analoog) + 4 poorts Switch Euro 89,25incl ADSL-modem/bridge ADSL over Analoog ------------- Geschikt voor BBned en BabyXL netwerk Geschikt voor KPN netwerk NAT routing 4 poorts 10/100 switch ------------- VPN passthrough ------------- -------------
Deze router werkt perfect met zonnet family, zonnet levert het modem zelfs bij het abonnement als je het afsluit met een multi-pc modem. Of het werkt met Xbox Live! durf ik eigenlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het haast wel. Je kunt de router met de ingebouwde software helemaal afstellen op de gewenste netwerk configuratie. Over een paar weekjes hoop ik het zelf uit te kunnen testen *)
sorry voor de verwarring maar bedankt voor het antwoord Kan ik niet een modem / router kopen deze bijvoorbeeld ik weet niet zeker of het dezelfde is als die hierboven staat maar dit zijn de specs Meer PC's aansluiten op uw ADSL verbinding? De E-Tech ADSL router/switch combineert een router en een ADSL modem in één behuizing! Daarnaast is het mogelijk om met meerdere PC's tegelijkertijd gebruik te maken van uw breedbandverbinding. Letop, niet geschikt voor USB en een ISDN lijn! Zeer eenvoudig te installeren en veel mogelijkheden. Ingebouwde 10/100Mbps switch met 4 poorten en ingebouwde DHCP-server. De voordelen van de E-Tech ADSL router+ ethernet switch: - Router met ingebouwd ADSL modem (o.a. geschikt voor ADSL van KPN en Versatel) - Kostenbesparend doordat geen los ADSL modem noodzakelijk is - Ingebouwde 4 poorts 100Mbps ethernet switch - Met meerdere pc's op 1 internet account - Duidelijke Nederlandse handleiding - IP firewall ingebouwd - Ondersteunt PPP over ATM en PPP over Ethernet - 2 jaar garantie - Gemakkelijk te installeren - Zeer concurrende prijs - Deskundige helpdesk en duidelijke E-Tech internetsite Het doe-het-zelf installatiepakket bevat: - ADSL Multi PC Modem - Spanningsadapter - Ethernetkabel - Telefoonkabel (2x) met RJ11 connectoren - Telefoonsplitter - Nederlandstalige handleiding. alvast bedankt voor jullie antwoorden, ik wil geen vragen stellen die al tig keer beantwoord zijn maar thnx
dit moet inderdaad kunnen werken ... het enige waar je op moet letten is of deze modem comaptible is met jouw provider
Als je 'm ergens anders bestelt kun je €30 besparen (toch weer een classic game bijvoorbeeld ) Kijk eens in de Tweakers pricewatch voor andere leveranciers (laagste prijs is €89 ex verzendkosten)