Zijn er hier mense die echt die-hard alleen maar UC of GR spelen op Live! of zijn er ook mensen die alles spelen op Live! Ik heb zelf namelijk: UC, GR, MechAssault, Moto GP (demo), Whacked (demo). Als je zoveel games hebt voor Live! is het meestal lastig om te kiezen welke game je nu weer gaat spelen en omdat ik bij FPS meestal wel own () doe ik die natuurlijk wel meer. Wie heeft er ook zo'n teveel-games probleem?
Ik 'had' een games teveel probleem. Daaarom ben ik naar de lokal games schop gegaan en heb de helft van me games verkocht. Nu speel ik alleen de toppers en dat bevalt me zeer goed. Over live. Ik speel veel MechAssault. Die vind ik echt cool. en voor de rest ben ik nnog een beetje aan het experimenteren met live en de mogelijk heden aan het checken. Ben nog niet die hard aan het gamen met 1 bepaalde game.
ik waz die-hard HALO connect, maar nu met live, mwah, veel Mechassault, alleen dat gaat jmmr ngoeg vaak fout. Ik denk dat ik me ga storten op MM3 (crimson skies 2, als deze online gaat benk daar cker 300%addict van) en thousand lands , en dan wchten op Halo 2 en Doom waar iedereen zwaar addict van wordt
Ik heb zo'n beetje alle games Moto GP (full) Mechassault NFL Fever 2003 Ghost Recon Unreal Championship Whacked (demo)
Ik heb UC en NFL Fever 2003 full.... verder de demo's, ben nu zwaar verslaafd aan MotoGP maar wacht nog ff op MotoGP2, die koop ik. Verder is UC wel ok, maar je doos hapert af en toe wel. Enne NFL Fever zuigt!!!! Dom spel niet kopen
ik spel en heb: Mechassault (full) Ghost Recon moto GP (demo) Whacked (demo) NBA 2k3 (moet je hebben als die in NL uit komt) NFL 2k3 (moet je hebben als die in NL uit komt)