en dit is racing evolution. heb het spel gehuurd om te kijken of het wat voor me is maar het valt meer dan vies tegen. hoe kan een game nou leuk zijn als: = je kan crashen hoe vaak je wilt, want inhalen doe je ze toch wel = je zo hard kan rijden als je wilt en uitlopen doe je nooit dit is volgens mij waar racen om gaat. als je fouten maakt moet je heel hard rijden om nog in de buurt te komen. tijdt je goed dan loop je uit. dat vind ik de kick van het racen. vandaar dat deze game weer terug gaat en niet in mij collectie komt. kan iemand mij nog goede punten van deze game aandragen op de graphics na?
Ik vond hem ook zwaar tegenvallen. Maar er loopt al een centrale thread over deze game. Ik denk dat je daar eens even naar moet kijken.
Deze game viel me zwaar mee. Na al die reacties op het forum gehoord te hebben dacht ik dat het een bagger spel was, blijkbaar niet dus Je moet gewoon door het catch up systeem heen zien te bijten. Het wordt je gewoon niet te simpel gemaakt en voegt ietwat realisme toe.. Alleen ik vind de modes op de dream mode na niet veel voorstellen.. Multiplayer hadden ze wel wat uitgebreider mogen maken. Voor de rest een goede game!!
dat catchup voegt realisme toe..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... (puntjes zijn van mijn nadenkmodus).................................................................................... shumacher rijdt 2 minuten voor. 10 seconde later wordt hij bijna ingehaald door verstappen ................................................................................................................................................................................................................ realisme?? i think not. reralistisch is dat al je als een beest rijdt dat je dan voor komt te liggen en afstand kan nemen. /Mod één puntje is genoeg.. ze tellen toch niet als argumenten Volgende keer nog zo'n actie en je krijgt een waarschuwing... Dit leest behoorlijk irritant ! Gewijzid door Dioga
Dit had ook gewoon gezegd kunnen worden.. Maar ja, om een beetje mijn punt duidelijk te maken. Als jij achter ligt ga je eerder vol gas geven dan als je ver voor ligt. Dan kan je wat langzamer gaan rijden he Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik ben het wel met je eens dat het vrij irritant is maar zoals ik al eerder zei, na een uur merk je er niets meer van
ik bedoel het ook alleen als voorbeeld om aan te geven dat ik er om die reden niets aan vind. ik heb ook nog nooit gehoord dat je meer gas gaat geven als je achter ligt. dat betekend dat je minder gas geeft als je voor ligt. dan zal je waarschijnlijk niet lang voor liggen. terugvallen naar achter om dan vervolgens wel gs te gaan geven om eerste te worden. en op die plek lag je net. beetje vreemd
Ik vind het een goed spel als je echt goed rijd kun je best uitlopen maar zo erg is het verschil niet en wel meer spellen hebben dit. Bij NFS 2SE kon je op een race van 4 rondjes eerst een rondje w8en en dan nog 1e worden en je kon ook record na record rijden en in de laatste bocht een klein foutje maken en dan nog verliezen.
Ik vind het ook een erg goed spel, ik vind het catch up systeem niet zo'n ramp en de rest van de gameplay is ook goed, de graphics zijn super
Ik heb het spel uiteindelijk ook teruggebracht en geruild voor MGS. Ik vind dat RE echt jammerlijk gefaald heeft en de verwachtingen bij lange na niet waar heeft kunnen maken. Minpunten: - Veel te veel een arcade racer (dit punt valt over te twisten natuurlijk). - Geluid is zeer slecht... een verkouden mug klinkt nog beter dan het stofzuiger gezoem van deze bolides - AI is om te janken... als jij een bocht verkeerd neemt door plank gas de muur in te rijden, knallen ze vervolgens ook hard tegen de muur aan. - Catch-up verhaal had gewoon een optie moeten zijn in het menu ofzo, want het is echt zwaar irritant imho. Pluspunten: - Graphics; grafisch het mooiste racespel tot nu toe - Marketing
er zou toch ook sprake zijn van de mogelijkheid om je eigen auto's te ontwerpen?! Volgens mij is dat ook niet echt goed gelukt, want ik heb gehoord dat je alleen een beetje uit wat standaard dingen kan kiezen en niet echt je eigen car ontwerpen en vervolgens tunen.