Ik heb Splinter Cells nieuwe "Kola-cell" een paar uur geleden uitgespeeld. Hij was best moeilijk, maar het is me na wat moeite gelukt! Zijn er nog mensen die vast zitten of vragen hebben over kola cell? Vraag maar raak!!
Je moet simpelweg data uit een pc halen, en daarnaa weer ergens data vandaan halen. Het is best moeilijk, dust bereid je vast voor
Heb 'm ook uitgespeeld, en ik moet zeggen dat het niet zo erg moeilijk was (wel kort). Maar was wel weer ff genieten. Vragen kunnen hier worden gepost: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=20373
Heb hem vrijdag gedownload ... eventjes gespeeld enzo. Maar euh ... tis niet echt zo'n grote level he? of wel? Zie net staan dat Broes het niet echt moeilijk vond en dat het kort is.
hmm.. dan gebruik je OF een verkeerde techniek door te veel te schieten (meer bewakers gewoon van achter besluipen dus en in hun nek pakken) OF je pakt nooit de ammo-doosjes die er een paar staan per level. of allebij natuurlijk
gedownload heb hem wel gedoanload maar ben te druk bezig mat ass kicken in UC op Live dat ike r niet aan toe kom om te spelen ikmben van plan deze week namelijk in de top25 UC gamers te staan op xbox.com ---NNEX---