1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Metroid Prime 3: Corruption

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 21 mei 2007.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Eeeeen uitgespeeld. Wat een toptitel :)
     
  2. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een superspel, ben nu de tweede keer bezig, zit aan 5u30 op veteran en ong 2/3 int spel ;)



    *SPOILER*
    Heeft iemand hier die het ook gespeelt heeft soms framerate drop in skytown? Ik heb het vooral als ik juist buiten stap, dan vertraagt ie een seconde ff en daarna weer gwn. Hij doet het vooral in die kamer waar die theronian bomb in gedropt wordt en waarmee je naar de phazon seed gaat. Ik denk niet dat het aan mijn wii ligt, anders doet hij dat HEEEL zelden, misschien nog 1 of 2 keer in de rest van mp3, in andere spellen al helemaal niet. Dat vindt ik nu nog het leukste aan de wii, lekker stil, weinig framedrops en altijd goeie framerate :thumbs:
    *SPOILER END*
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game van de week dan eindelijk toch maar eens gekocht, onder het motto beter laat dan nooit zegmaar ;)

    M'n eerste indruk is in ieder geval uitstekend, game is leuk om te spelen en de besturing werkt perfect. Ben nog niet zo ver (heb net m'n Phazon Suit) maar dit is zeker een game die ik nog verder ga uitploegen. Een van de beste games die ik tot nu toe op de Wii gespeeld heb, ookal zijn dat er niet zoveel :thumbs:
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu de MP trilogie :) prachtig!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heb je ze al eens gespeeld?

    Ik moet deel 3 nog steeds uitspelen en deel 2 waag ik me niet eens meer aan verder te spelen (boring). Het eerste deel is en blijft gewoon legendarisch.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Metroid Prime, vroeger al op de Gamecube uitgespeeld. De andere heb ik nog nooit gespeeld. Ik weet er slechts vaag wat vanaf omdat ik toen der tijd de recensies had gelezen. Mp2 is iets met licht versus donker, drie is één of andere verkenning van nieuwe planeten ofzo? (laatste weet ik niet meer echt)

    Metroid Prime 1 op de Wii via de MP trilogie bevalt mij erg goed, zelfs beter dan toendertijd op de Gamecube. Grafisch is het ongeveer hetzelfde, misschien iets scherper. Maar gameplay technisch gezien speelt het echt ongekend fijn met de combinatie van wii mote + nunchuck, het komt dicht in de buurt van het spelen van een fps op de computer en dat is dan een compliment.

    Aangezien ik fps games altijd speel met invert look was het eerst even wennen, maarja ook dit wende wel en voor je het weet spring je heen en weer waarbij je lekker veel kills maakt :). MP trilogie is €10 en dient dus in elke Wii collectie aanwezig te zijn :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waar is ie 10 euro? Voor dat prijsje wil ik hem best wel aanschaffen, aangezien ik 1 wel weer eens wil spelen. Helaas hoorde ik dat de losse savegame van deel 3 niet werkt met de Trilogy versie :mad:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    €10,- maar :eek:, jammer dat ik eigenlijk nooit op de Wii speel :'-(
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij had 'm mij cadeau gedaan nadat hij hem zag bij de MM Cruquius (hoofddorp)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oke, ik had de eerste 2 al gespeeld op de GC, ben altijd benieuwd geweest naar het 3de deel.
     
  11. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Had de eerste en de tweede deel op de gamecube gekocht die heb ik helaas nooit uitgespeeld. Toen heb ik Metroid Prime 3 op de wii gekocht was echt van WAUW!!!! en toen kwam de trilogy uit en die heb ik toen compleet achter elkaar uitgespeeld dat is echt pas een ervaring alle 3 achter elkaar x-)
     

Deel Deze Pagina