1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Metallica

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 3 jun 2008.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een klein stukje terug had gekeken had je het, gedeeltelijk, al geweten.

    Denk trouwens dat het kan met dat vervangformulier. Bij het vervangen van mijn gele cymbal hoefde ik alleen gegevens op internet in te vullen en kreeg hem thuis, dus neem aan dat het met de bass ook zo makkelijk gaat. Splittertje kan je gewoon bij een electronica zaak kopen. 4.95 ofzo
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je kan de career op easy spelen en het laatste nummer uitspelen op expert voor de Expert achievement.

    En One is makkelijker, vooral door de doorzichtige noten waar je gewoon wat in kan drukken zonder te strummen. Er zit geen een nummer in die moeilijk genoemd mag worden, alles is uit te spelen op Expert en het laatste nummer is gewoon belachelijk.

    Btw voor degene die de Expert+ achievement willen halen speel "Whenever I may Roam" met 1 pedaal, alleen aan het einde krijg je de dubbele bass en dat is zo gemakkelijk. Vooral als je wat SP bewaard.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, werkt het serieus dat je alleen het laatste nummer op Expert speelt voor die achievement?:eek: En ik zag op Youtube dat het laatste nummer echt gewoon een What I've Done nummer is op Expert. Maarja thx voor de tip. Ik ga namelijk geen 2e pedal halen.
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero Metallica
    740 van 1000 [​IMG]
    38 van 50 prestaties

    [​IMG]
    Dyer's Eve 30 [​IMG]
    You scored 450,000 on the song Dyer's Eve as the drummer

    Eindelijk! Eerlijk is eerlijke, niet op Expert maar op Hard gehaald, maar zelfs dan is het al lastig genoeg.

    Btw. Die seek & destroy is gegliched volgens mij. Al ruim 20 potjes gespeeld, en gewonnen, maar nog niet gekregen
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wtf. :x Welke idioot heeft deze achievements bedacht?
    Gisteren op Expert uitgespeeld (bass, alles gewoon op expert gespeeld) maar het gaaf ook totaal geen voldoening.
    Bij GH:WT had ik moeten oefenen om BYOB onder de knie te krijgen, en was dus erg blij toen ik het eindelijk haalde, maar nu... In mijn eerste poging bijna een FC op het laatste nummer -_- (1 noot in het begin gemist)
    Ik dacht eerst dat ik Expert op de gitaar niet zou halen vanwege nummers als Battery, of dat nummer van Slayer (en One enz.), maar dat had ik dus op deze manier met 5 vingers in mijn neus kunnen halen.

    Oeh, wat haat ik btw die doorzichtige noten! Ik kan er gewoon niet mee overweg. 8)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Hero of the Day 30 [​IMG]
    You completed a song on Expert + in Quickplay or Career (drums only)

    Wat ben ik goed. :+
    Ik ben maar heel krap een Hard speler op de drums, maar toch weten te halen.
    Mooie achievement dus voor mij.

    Gehaald met het Rock Band drumstel, dus maar 1 pedaaltje.
    Fuel
    [yt]5m2u128Oaj8[/yt]
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het zeker netjes:thumbs: Die achievement volgens mij met One gehaald, helemaal simpel:p

    Zelf gister Broken Beat & Scarred gedaan op exp+. 96% gehaald ofzo. Maar mijn pedals bleven maar weg schuiven, de een naar voor en de ander naar achter. Dus op het einde van een lang dubble bass stuk zat ik in de spagaat8)
     
  8. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bestelt bij de PU, is er een winkel of goed bekende webshop die een drumkit + dat extra pedaal verkoopt?
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog niet, al gaan er geruchten dat die drumkit wel los gaat komen (voor een absurd hoge prijs).
    Heb net ook wat van Metallica gespeeld en die is toch wel tandjes pittig. Komt misschien omdat we random wat nummers gedaan hebben, maar bij een aantal was het toch wel even flink zwoegen. Rijen met veel noten heel snel achter elkaar lukken me nooit volledig, en die hammerons/pullofs lukken me ook lang niet altijd, die je in Metallica best veel krijgt. Iets van 6 nummers gedaan, tussen 86% en 98%. Zijn wel lange nummers zeg. Denk je (net als in WT) dat ie bijna afgelopen is, en dan kunnen ze een lang stuk zo 3x herhalen.
     
  10. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al los te koop volgens mij. Iig volgens Budgetgaming sinds 24 April. Voor de belachelijke adviesprijs van 115 euro. Drums
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb deze game Zaterdag ofzo binnen gekregen. De nummers etc zijn weer geweldig, maar wat zijn die achievements lame zeg!

    Zoals Dulle al zei, geen notestreaks nodig of een FC. Heel veel 4 player dingen en verder gewoon 1 nummer op Expert uitspelen en klaar is kees. Die van World Tour waren al makkelijk, maar daar moest je bijvoorbeeld nog Rock Rank 50 halen. Dat is hier maar iets van Rock Rank 10 :x.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lekker belangrijk over die achievements, 't gaat toch om de tracks ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij een 360 game zijn achievements óók belangrijk.
    Ah, de good old achievements van GH. Als je eindelijk een bepaalde notestreak weet te behalen. Als je merkt dat je op het laatste een notestreak had van 998. :'-(
    De vele pogingen om 500k te halen.
    De meesten waren voor mij te moeilijk, maar als je er een kreeg was het ook echt een indicatie van je skill, en was je er dus echt blij mee.

    Nee, bij een game als dit kunnen achievements heel belangrijk zijn.

    Niet hét belangrijkste natuurlijk, anders was ik al lang met GH:M gestopt. :p

    Heb Metallica btw nu al meer gespeeld dan World Tour. WT heb ik ook al sinds de release, dus dat wilt wel wat zeggen
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bekijk de achievements op de site, en ze zijn echt gewoon om te huilen:'-(
    Dat wordt 800 G in 1 dag, de rest de volgende dag. Klaar.
    World Tour heeft 1 moeilijke, de rest is zo simpel als wat. En Metallica borduurt daar op voort.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die van WT waren al een stuk makkelijker, die van GHM zijn nog makkelijker.

    GH3 vond ik echt geweldig. Ik was echt happy toen ik sommige achievements hield. Ik denk dat ik de game binnenkort weer eens leen, aangezien ik een stuk beter ben geworden.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Toen ik Mirsilou 5* haalde op Expert en mijn laatste achievement haalde was ik echt blij. Volgens mij het blijst ooit met een achievement.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Say what? :+
    Zit bij GH3 al tijden op ~300GS, denk niet dat 't ooit hoger wordt :x
    Tijd om eens GH:M/GHWT te kopen...
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik word helemaal gek van dat online! Ik wil ff 20 potjes online halen, maar echt IEDEREEN leaved zodra ze een keer falen bij hun solo.

    Ik heb ook het idee dat er een morale verplichting is dat je op expert speelt ofzo. Als ik eens op medium speel of een makkelijk nummer op hard, leaven ze vrijwel direct omdat ik dan win. Zo lame is dat.

    Maar aan de andere kant, het gebeurd jezelf ook. Dan speel je een keer op hard en dan gaan ze nummers als battery kiezen en zelf op medium spelen.

    Online = niet echt leuk. En het levert je ook niets op, behalve achievements.

    Dus, mijn vraag: Iemand zin om lekker op medium tegen mij te gaan spelen :p? Of een paar easy nummers op hard? Add me.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @Ypuh : Die achievement kan je ook halen door bv band quickplay te doen online, hoeft niet perse een battle te zijn. Ik wil wel wat nummers op medium of hard doen. Expert haal ik toch nog niet :)
     
  20. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over die NTSC versie. Ik heb die death magnetic voor WT (pal) gedownload, maar werkt die nu ook op de NTSC versie of zou ik die dan weer apart moeten kopen via me amerikaanse account?
     

Deel Deze Pagina