1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej gasten zondag is het grootste Street Fighter toernooi in Nederland tot nu toe. Als je dus wilt komen moet je hier even kijken.
     
  2. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan kan je beter een TE stick gelijk kopen als je 2 tientjes erbij legt. Je hebt dan een grotere stick, klepje om kabel in te bewaren, geen gemod gewoon gelijk goede knoppen enzo, mooiere stick.
     
  3. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je erbij dat dat modden 50euro is die sanwa knoppen zijn maar 1,70 ea op internet.
    en dat modden is een eitje
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Kuttekop is er zondag gewoon bij. Klaar om vernederd te worden haha
     
  5. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vet dat tournooi, vooral omdat zoveel spelers komen... Alleen tis me wel serieus te ver hoor. 50 eu investeren om een dagje te gamen, ik denk het toch maar niet. Volgende keer maar Amsterdam? ;)
     
  6. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    knoppen zijn rond de 2 euro per stuk. je koopt er 6(of 8 ) is bij elkaar al 12 euro. dan koop je nog een joystick erbij voor 22 euro en daarbij nog eens 10 euro verzendkosten. bij elkaar toch al zo een 44 euro.

    heb trouwens nog een octagon restrictor te koop voor sanwa joysticks. toch niet echt mijn ding. iemand die ik er wel blij mee kan maken? voor 5 euro inclusief verzendkosten stuur ik hem naar je op.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde probleem is gewoon te ver. Plus ik ben niet goed genoeg dus kan ik meteen na de eerste ronde casuals gaan spelen :lol: Amsterdam lijkt me goed idee:b:
     
  8. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom vraag je niet op het Drakenslag forum of je met iemand kan mee rijden. Scheelt jou en de bestuurder geld. Er rijden ook 2 mensen vanuit nijmegen met mij mee, en die ken ik ook alleen van het forum.
     
  9. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele dag casuals spelen is ook leuk; het lijkt me ook tof om gewoon de hele community bijelkaar te zien. Maar tis me gewoon teveel gehossel.
     
  10. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey Jongens tot morgen. Kheb dr zin in.
     
  11. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren mijn SE stick binnen gekregen.
    heel erg wennen. maar kan wel zien dat het cheap is want hij had allemaal vlekken.
    maar hij speelt wel lekker alleen kan meeste dingen niet meer xD
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de stick geweldig

    Na sorry, maar mijn SE had geen vlekken hoor. splinternieuw en helemaal glimmend en glanzend.

    kwaliteit van de stick is wel okay, de knoppen zijn niet geweldig. merk dat bij mij de A knop iets stroever is dan de rest.

    sanwa is wel 50 euro: knoppen 2 eurox8=16+22euro stick=38+10euro verzendkosten= 48 euro= idd geen 50 euro, je hebt gelijk :):

    ohja, de reden dat ik zei, koop de SE en stop er sanwa in:

    - Niet iedereen kan in 1 keer 150 neertellen voor een stick( ikke wel):)
    - Niet iedereen wil 150 neerleggen voor een stick om er dan achter te komen dat het niet zo lekker speelt, is echt wennen. (geen probleem voor mij):D
    - De SE is wel leverbaar, de TE kan je nog lang op wachten net als de fightpads. (duidelijk):b:
    - Niet iedereen vind de TE mooier (ikke dus ook niet)=(
    - Niet iedereen wil een standaard stick, dus liever een stick van 80 euro om te modden dan 1 van 150 (mijn idee dus)_O__0/
     
  13. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog filmpjes op verslagen van het toernooi ergens op internet te vinden?
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    precies mijn gedachte: online FTW\o/. heb gewoon de tijd niet om er dermate veel moeite voor te doen.

    Begin trouwens wel heel veel lol te krijgen in de championship mode nu ik eindelijk G2 heb gehaald. Zijn veel pittigere potjes, maar leer er ook veel meer van om mijn spel een beetje te variƫren + af en toe FA in te zetten.

    Had gisteren in een 2nd battle helemaal een geniale finisher (al zeg ik het zelf)
    speelde tegen een Ryu en het ging goed gelijk op. waren beiden op het eind van ons Latijn en hij had nog een ultra die hij na een knock-down op mij inzette van vrij dichtbij. Chip damage was dodelijk geweest, dus ik gooide er in een reflex zo'n EX counter move van Gouken uit. (weet de naam ervan even niet) Die counter knalde dus gewoon dwars door z'n ultra heen en KO! Ik hoop dat mijn tegenstander minstens zo verbaasd was als ik. Alleen wat minder blij haha:b:

    Waarschijnlijk oud nieuws voor geoefende mensen, maar ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat je die ultra's niet kon counteren dus nooit geprobeerd. Ben na dat potje meteen gestopt met spelen, want veel beter dan dat ging het toch niet meer worden voor mijn gevoel...

    EDIT: Eens even checken welke er allemaal gecounterd kunnen worden. De awesomeness-factor alleen is hoog genoeg om het te proberen tijdens matches.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  15. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Tournooitje was gisteren dikke pret.
    Zeker geen spijt dat ik geweest ben.

    Alleen beetje suf dat ik 2 maanden niet gespeeld heb en zonder ff goed inkomen ben gaan spelen hahaha

    Idd je kon makkelijk met iemand mee rijden.
    20 euro voor een leuke dag is toch goed te doen dan.

    Ik was er om 14:00 en was om 00:30 thuis :D
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Wilt iemand een potje?

    Heb met 4-2 van gys gewonnen, hihi.
     
  17. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    add me maar

    ch4mp41n
     
  18. Meowth

    Meowth Guest

    Eerst even de Finale NED-DUI afkijken, onder de 17.
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het met gouken ook vaak dat ik een ultra counter met een ultra.

    vind dat wel vet maar eigenlijk ook nep. speelde tegen een dan en hij zette zijn ultra in en ik ook, maar ik was net iets later want het beeld focuste op hem en toen naar mij. op die manier won ik.
     
  20. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/view_play_list?p=45ADA8EA2B978D8C hier wat filmpjes maar komen er nog een hoop aan, er is veel gefilmd daar.

    Kuttekop nu weet ik eindelijk wie ik inmaak over xbox live :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina