Het is geen grap MS heeft zo juist bevestigd dat de gartis stuff niet door gaat! KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUTT
haha. lmao haha. T wordt steeds leuker. Tuurlijk krijg je geen games en controller sukkels, je krijgt een breedbeeld tv ja. Dus voor de laatste keer je krijgt GEEN games en controller maar een breedbeeld tv en als je hem voor 469 hebt gekocht dan krijg je ook nog een advanced scart plug. Haha.
De bovenstaande post van err0r is nou echt zo'n post waar je iemand vreselijk mee zou kunnen pakken maar ja ik doe het maar niet, heb geen zin in een ban zeker niet op wouters verjaardag zou een te leuk kado voor hem zijn.
Tegen mij zei Bill net dat ie met hele xbox-project heeft gecancelled, er zullen dus geen spellen meer verschijnen. En ook de support voor de box zal stoppen. Ik hoop jullie hierbij voldoende geïnformeerd te hebben
mijn hamster blaft ook al uit zijn bibsje. maar ik dacht dat mijn hamster de enige was die uit zijn bibsje blafte. nou schijnbaar niet dus. nou ja.... maar dit berichtje is echt grappig man. dat iemand zo onproffessioneel kan zijn. haha grappig. als ie nou een beetje best had gedaan had ik het voor mischien een miljoenste seconde geloofd. maar niet dus. haha
regeling wel aangepast. Op officiele X-box site staat nu wel dat je de aankooprekening mee moet sturen, stond er eerst niet bij. Benieuwd of die €299 boys ook games krijgen.........
JAAAAAAAAHAAAAA man mensen ik ben nu 1 dag aangemeld.. er zijn al miljoenen posts langs gevlogen. lees toch eens de topics.... maalkt niet uit welke prijs.. voor de 26 gekocht en je krijgt een pack...
precies, hij heeft gelijk, er staat niks over de datum, ook op het aanvraagformulier niet. en ik heb gemailt en daar staat dat als ik em voor 26 april haal dat dan alles goed komt.
Ja inderdaad , dit KLOPT en is BEVESTIGD !!! en omdat ik aankoopbewijzen en serienummers spaar , zou iedereen deze naar mij toe willen sturen omdat jullie er nu toch niks meer aan hebben