nieuwe Splintercell level dat je kan downen? Lijkt me namelijk wel oke. Nu eerst ff geen pieken voor Live maar iig volgens mij komt ie ook bij de demo cd van de nieuwe oxm!? Hoe vet is Kola Cell dus dat is ff me vraag
Heey jongens, ik weet dat dit heel stom staat wat ik nu ga zeggen, maar ik kan het bijna nergens vinden, en iedereen verteld me weer iets anders. De aanschaf van het Starter Kit ( van X-Box Live natuurlijk ) is €60,-. Heb je dan meteen een abonnement voor een jaar, of moet je dan nog apart de kosten daarvoor betalen. De ene zegt dat het dan ook nog eens €60,- per jaar kost, de ander zegt weer dat het €10,- per maand is.....zou een van jullie me misschien wat beter kunnen inlichten?!
Ok, het gaat zo in zijn werk: Je koopt de starters kit voor €60,- waarbij je gelijk een abonnement op Xbox live hebt voor 1 jaar. Na dat jaar moet je een bepaald bedrag per maand/ jaar betalen om je abonnement te verlengen. In sommige gevallen moet je ook nog extra betalen voor games; bijv. als je content wil downloaden of online RPG's wilt spelen. Ik hoop dat het zo duidelijk is en anders lees je de FAQ even op de main..
Ja zo werkt het en na het eerste jaar moet je dus verlengen, maar het is nog niet bekend hoeveel dát zal kosten
Ik heb zelf gehoord dat het in amerika $10,- is dus denk dat het in Nederland €10,- euro gaat kosten per maand.Ik hoop dat ze het niet nog duurder gaan maken.
ik denk het niet hoor want anders gaat iedereen een nieuw kitje kopen. Verw8 eerder iets van 4 euro ofzo
€10,- per maand kan ik me niet voorstellen, dat is nl €120 per jaar, nu kost het maar €60,- per jaar en dan heb je een heel pakket (headset etc)
Ik hoorde ook dat je naar een jaar een nieuw pakketje kon kopen, daar zou dan een heel spel voor Live bij zitten + nog een abonnement voor een jaar. Ik weet er verder niets van, maar dat heb ik ook gehoord. Ach, we zullen wel zien.
Er is nog niets offcieel bekend over de prijs van Xbox Live na je een jarig abonnement. Er wordt nog nagedacht over de manier waarop het verlengd zal gaan worden. Mogelijkheden kunnen zijn : -Een vast maandelijks bedrag. -Een verleningen van een jaar incl een XboxLive spel.
hmmm ik heb deze thread gesloten, omdat in het lan/live forum al een hele discussie gaan de is ... en omdat je geen duidelijke titel hebt ... zoals DD al zei