FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, maar we moesten ze eerst tijd gunnen om op de gameplay te concentreren.
    Nu hebben ze een goede FIFA neergezet met een paar kleine foutjes + 'geen' sfeer.
    Dit zal vast echt wel in 2010 komen dat ze die foutjes + sfeer gaan verbeteren.
    En zoiezo raken doelmannen ook niet zo snel geblesseerd hoor ;)

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat FIFA heeft gedaan was precies wat ze moesten doen, de gameplay verbeteren en realistischer maken. Dit is niet voor niets het jaar geweest waarin FIFA de betere van de 2 footies was. Sfeer reken ik volgend jaar wel op, die moet er ook beter in, want dat had PES dan weer wel goed gedaan (dacht ik te zien op screens, ik heb de game nooit gespeeld, vind het altijd maar wat minder dan FIFA).

Hehehe, sjaa, soms heb je gewoon zo'n moment waarop je rare dingen doet, was wel expres he :p.

3. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste 3 weken heb ik enkele keren in sneeuw gespeeld (Je kon de sneeuw duidelijk tijdens de match zelf neer zien dalen). Dit was echter wel offline

4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Morgen ga ik Fifa 09 ophalen bij iemand! Eindelijk!
    Sinds Fifa '98: RTWC geen fifa meer gespeeld. Wel PES4 en PES6. Maar begin me de laatste tijd steeds erger te irriteren aan PES6. Pases naar de verkeerde mannetjes, steekpaasjes niet op de manier zoals je hem bedoeld had en een slechte A.I.. De actuele teamselecties boeien me niet genoeg om voor Fifa 10 te gaan. Ben benieuwd! De demo bevalt iig goed.

Hoop dat ik een beetje goed kan worden. Die Champions League die op dit forum georganiseerd wordt lijkt me echt gaaf om aan mee te doen.

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Koop Pjanic ook altijd :9

Mn Fifa doet het nu weer normaal, dus ben lekker aan het spelen. Prof mode :D

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Echt goeie speler inderdaad. Is nu 77 bij mij!

Nieuwe transferperiode, en het is me alsnog gelukt Wilshere te halen voor 8,5 ton, bovendien heb ik nu ook Molinaro(!!) weten te strikken voor 2,85 miljoen (zag dat hij for sale was toevallig) en Regunussen een CB van 77 en 22 jaar oud voor 1,2 miljoen.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb ook maar Fifa 09 gekocht, in dit geval voor de PS3. Erg vet spel!!! Bijna niets op aan te merken. Alleen hoop ik in Fifa 10 wel meer invloed met de keeper te hebben en zeker ook iets meer sfeer. Ik bedoel, er zit al enorm veel sfeer in, maar ik zou graag bijvoorbeeld veel spandoeken naar beneden zien rollen. Of dat je eigen spandoeken kan maken oid. Lijk me erg tof!

8. Meowth

Meowth Guest

Niemand een potje spelen?

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ziek nieuw team nu. Ik ben gepromoveerd naar Coca Cola Championship en sta daar eerste na 12wedstrijden tot nu toe. Heb echt zieke versterkingen gehaald in de transferperiode :). Ik had 4,5 miljoen geboden op Özil en daardoor had ik geen geld meer over. Dus ik dacht laat ik eens kijken bij Free Agents, zie ik opeens Suazo en Mesto (verdediger van 78 ) en Suazo heeft er nu al 17 in liggen na 12wedstrijden. Ook op de laatste dag John Obi Mikel gestrikt toen ik zag dat hij for sale was voor 5,5 miljoen (83, 22 jaar oud CDM).

Dus ik ben maar van tactiek veranderd om Mikel erin te zetten. Helaas Wilshere het kind van de rekening maarja. Team is nu in een 4-2-2-2 (vrnl):

Fiorillo (76-19, extra: 6,3 lang)
    Santon (73-18, extra: 87 acc, 95 sprint) - Reginiussen (80-23 ) - Mesto (79-27, extra; 83 sprint, 97 stamina) - Molinaro (78 - 26, extra: 93 acc, 91 sprint)
    Rodwell (79-18, extra: 6,2 lang) - Mikel (84-22, extra: 6,2 lang)
    Özil (80-20) - Pjanic (80-19)
    Delfouneso (79-18, extra: acc 99, sprint 99) - Suazo (83-29, extra: acc 92, sprint 97)

4 ster ben ik nu, en ik kan beter gewoon nu naar premier league want championship is een eitje:cool:

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Net m'n eerste potjes Fifa gespeeld (sinds 98 RTWC).
    De overgang van PES6 is wel even wennen, had de eerste helft gelijk 3 gele kaarten te pakken...
    In Be a Pro mode is me nog niet alles duidelijk. Heb de eerste 4 wedstrijden erop zitten. Ben begonnen bij FC Twente. Speel nog in het reserve team en begin altijd in de basis. Is dat altijd? En kun je ook gewisseld worden zonder dat je erom vraagt?
    Ook viel het me op dat tegenstanders hele lange loopacties met de bal maken. En ik had de eerste 3 wedstrijden elke wedstrijd een penalty gekregen :confused:...
    Een beetje wennen dus nog, maar het bevalt allemaal goed!

Het Nederlandse commentaar is trouwens ook heel suf.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zet op engels commentaar dat is eerste tip. Je kan als je op start drukt een wissel aanvragen.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Smerige gast waar ik net tegen speelde. 5 verdedigers, 2 verdedigende middevelders 1 CM en dan rooney en Ronaldo voorin. Alleen maar op Y drukken en dan reageert je verdediger een paar x niet goed en verlies je 2-0 :mad:. Zwaar onterecht!

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    @rydan: ja dat had ik al gezien. Vroeg me af of je ook onvrijwillig gewisseld wordt als je slecht speeld.
    En kun je nog dingen aan je speler wijzigen tijdens het seizoen? Bijvoorbeeld de speelpositie? Ben nu links voor, maar sta toch liever spits denk ik.

14. Blister

Blister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan pas als je aanvoerder bent, dan kan je de opstelling maken.

15. Meowth

Meowth Guest

Niemand een potje spelen?

16. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik mijn skill-level zien eigenlijk?

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister leuk doelpuntje. Keeper wil de bal wegschieten nadat hij corner pakt en laat de bal uit zijn handen vallen om weg te trappen. Net op dat moment steekt Trezeguet er z'n poot voor en pakt zo de bal af en schiet 'm in het doel, 1-0:). Uiteindelijk nog 6-2 geworden terwijl het voor de 1-0 nog een waardige tegenstander was:9.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    je kan niet gewisseld worden al s je slecht speelt, wel als je geblesseerd raakt. ik ben sinds kort aanvoerder en kan mezelf zetten waar ik wil.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus je rent iedereen eruit in de aanval? Lijkt mij niet zo veel aan. :+
    Ik ben nu Charlton Athletic, en heb in 4 wedstrijden er 1 gewonnen, helaas. Maar ik heb de volgende versterkingen binnen gehaald, ik ga ook voor een jong team: Vela, CF van Arsenal, Boussoufa, RF van Anderlecht, een LB met snelheid van 93 en acceleration 90 van Bayern Munchen, De Zeeuw van AZ. Ik zal het morgen eens posten, maar ik ben pas net begonnen.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ik ren nu iedereen eruit, maar ik had ook niet kunnen weten dat ik zo'n goed duo zou krijgen. Bovendien zal dat niet meer lukken in de premier league tegen al die goede teams! Nu werkt het wel en heb ik na 17 wedstrijden wel al 50 doelpunten met mijn 2 spitsen samen :+ Legendarisch is saai in de Championship. Uefa Cup is wel leuk, nu in de poule tegen Atletico Madrid en Celtic. Had de League Cup gewonnen na een penalty-serie tegen Liverpool (zelf 1 kans gecreerd die op de paal ging en hij schoot 3x met Torres onmogelijk mis :+).

Hopen dat deze basiself nog wat groeit dit seizoen en dat ik volgend seizoen middenmoter in de premier league kan zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina