Hallo Allemaal, Weet iemand hier misschien of dat het mogelijk is om een Xbox als DVD-speler regiovrij te maken? En zo ja hoe dat dat werkt?
ja dat kan, er schijn een cd (of dvd) te koop te zijn onder de naam "dvd region x" die je xbox dvd regio vrij maakt. ik heb alleen geen idee hoe hij werkt. http://www.playserver2.com/play247.asp?source=1&page=title&r=XBOX&title=100483
Volgens mij zet ie een klein programma op je harde schijf. Hier kun je hem bestellen: http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P749
Volgens mij is dat DVD region X programma nep. Is al een jaar geleden aangekodigd en het werdt telkens uitgesteld. Mocht je hem bestellen en ook daadwerkelijk ontvangen dan hoor ik graag je ervaring met het pakket.
De laaste keer dat de site van psxshop is aangepast is op 29-10-2002 , dan staat er ook nog leverbaar vanaf eind Oktober Volgens Amazon. komt de DVD Region op de markt op 09-05-2003
DVD regio vrij maken van de BOX is niet belangrijk !! Hij moet regio vrij worden voor games !!!!! Het Freeloader idee i.p.v. modden . Het verschil in releasedata van games is gewoon te groot . Kijk naar de 2k3 serie van Sega. Daar zit bijna een half jaar tussen en het is maar de vraag of games als world series in europa gereleased worden .
Dat duurt zolang omdat ze toch besloten hebben om ze in europa uit te brengen om meer live spellen te krijgen. Maar dit is te laat beslist voor 14 maart want die duitsers en fransen enzo moeten alles vertaald hebben.
vaak zijn de games die bij ons komen (meestal wat later dan VS en Japan) ookal aangepast op bugs e.d. Het spel komt wel later maar je krijgt er ook nog eens wat voor trug. Maar er zijn ook weer games die hier eerder uitkomen dan in de VS en Japan. Ligt er gewoon aan waar de developer is gevestigd!!
volgens mij was er een of andere truc dat je gewoon zonder xbox DVD region x amerikaanse dvds kon afspelen. Ik weet nie meer precies hoe dat zat alleen had je volgens mij wel zón ontvangertje uit de states nodig. Geen idee waar het stond maar het kan ook bullshit zijn ik weet het niet.
ok, maar dat is dan nog niet echt handig he?! Dan moet je eerst zo'n reveiver importeren vanuit amerika. Het zou toch wel makkelijker zijn als je dat regionX hier kon kopen (als het ooit nog komt). Ik denk trouwens niet dat het nep is, anders zou amazon m natuurlijk ook nooit aanbieden.
Nee het is alleen dat die gasten denken dat ze de beveiliging rond die tijd wel gekraakt hebben, maar die is lastig te kraken zonder modchip want linux loopt ook nog niet op een ongemodde xbox. Ik denk niet dat het nog komt want die beveiliging van de xbox is goed.