[XOne] [centraal] de bied je excuses aan tread.

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Timmy

Master Timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied mijn excuses aan omdat ik zonder ervaring vrijdag 14-3 op motoGp wel mischien een paar keer de eerste bocht heb verneukt voor veel mensen, maar nu niet meer, nu moeten andere mensen mij meer excuses daarvoor aanbieden

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied niemand mijn excuses aan, ik deed het allemaal met opzet... WHOOOOHAAHAHAHAHAHAAAA!!!! 8)

Je moet ook niet voor me gaan lopen als ik een clipje van mijn M60 leeg schiet..

3. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik eis een excuus van microsoft dat er geen subscription code in mn starterskit zat :mad:

4. Compatibles2

Compatibles2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses omdat ik zo zwijgzaam ben als ik met kramp en zweet in mijn handen mijn 2de hands demobike in MotoGP op de baan probeer te houden......

Maar.... ik EIS de excuses van al die gekken die spookrijden gaan oefenen net als ik op een aardige plaats sta !!!!

Compatibles2

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    doen ze dat? Hehe..lullig dan:+ zullen ze wel een heel end op je voor liggen}:]

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik bied mijn excuses aan voor het sluiten van deze topic ... Omdat ik deze excuses thread een beetje off-topic begin te vinden ... en je ervaringen kan je kwijt in de centrale ervaringen thread...

Nog maals mijn excuses voor het sluiten van deze Topic :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina