1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    shit was nl bedoeld als verjaardagscadeautje voor mijn zoon maar vind 85,- wel max......
     
  2. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja de vlekken zitten onder de joystick zelf moet je dat zwarte cirkeltje omhoog doen zit er allemaal shit eronder. en met die 50 euro bedoelde ik als ik ga modden mod ik alleen de knoppen de stick is wel chill en ben wel blij dat het square gate is vind ik accurater voelen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar denk niet dat de stick geschikt is voor kinderen. hij is vrij groot en mijn vriendin ( kleine handjes) kan er al niet lekker mee spelen dus een kind heeft het dan helemaal lastig. ik vind het fijn want ik heb vrij grote handen.

    dan denk ik dat de hori voor 60 euro betere keus is als hij perse een stick wil.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heeft iemand tips voor mij? Ik ben voor het eerst 'serieus' met een Street Fighter begonnen, maar ik word nog steeds gewhooped door alles. Behalve op een beetje makkelijk niveau. Ik ben met de Challenge mode begonnen.
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Kies 1 character en leer alles van hem/haar!
     
  6. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel uur erin stoppen. Leer de combo's van je character (zie http://forums.shoryuken.com daarover). Vanaf een uurtje of 500 begint het een beetje te lopen dus be prepared.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    haha goede peptalk voor een beginner.
    Maar goed, het komt inderdaad wel neer op je in eerste instantie toeleggen op één character dat je ligt/je stoer vind en daar mee oefenen, oefenen, oefenen.

    en verliezen van betere spelers is helemaal geen probleem, zolang je maar steeds probeert te leren van de bewegingen die ze tegen je gebruiken en de fouten die je gemaakt hebt in het aanpakken daarvan.

    en gewoon lekker player matches spelen met mensen van dit forum:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Uurtje of 20 a 30 en je verslaat de meeste n00bs op Live. Dan heb je natuurlijk nog de andere serieuze spelers en die slopen je dan nog steeds :) Succes ermee man :9

    Ik wil wel wat potjes tegen je spelen, ik heb je al op live.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ga maar binnenkort street fighter beginnen te spelen uurtje of 500, zal dan wel moeten lukken in uurtje of 10 :)
     
  10. Meowth

    Meowth Guest

    500 uur kan lukken in een uur of 10?

    Maar ja, gewoon 1 karakter pakken, en daarmee oefenen want als je weer veranderd raak je de ander zijn skills weer kwijt. Want bijna elke karakter is weer anders, maar ik raad je Sagat aan in het begin. Hij is gewoon goed! Wanneer je meer weet over Streetfighter, combo's, focus goed gebruiken, counter ultra's enzo, dan ga je over na een andere karakter dat je ''koel'' vind. (Sagat is hipf, maar voor mij is Balrog stoerder)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2009
  11. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    RYU, voor als je de basics van SF wil leren kennen...

    RYU is nergens heel erg goed... hij is wel een geweldige allrounder.

    degelijke offense/defense/antiair... ultra setup mogelijkheden. niet te moeilijke combo's damage is ook ok...
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
     
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zoveel! Ik zit net aan de 100, nu ben ik zeker een noobie?:)
     
  14. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ;)
     
  15. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    neem blanka en je wint alles:cool:

    begin ryu een beetje onder de knie te krijgen. speelt veel anders dan een charge character. heb wel gemerkt dat als ik weer met chun speel, ryu veel makkelijker aankan omdat je de tactics van ryu door hebt. zit tegen de 90 uur, nog 410 uur en ik kan mezelf geen noobie meer noemen;)
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Zit tegen de 10 uur, en heb gys met 4-2 verslagen, ben er nog steeds zo trots op. :lol:
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel gezegd ten zeerste of ik ooit die 500 zal halen, als tekken 6 uitkomt laat ik sf weer een hele tijd links liggen denk ik.
     
  18. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    jammer dat je na dat ene potje al meteen leaved meowth
     
  19. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je toch nu ook al? (helaas)
     
  20. Meowth

    Meowth Guest

    Sorry, ik had een clanmatch, maar goed gespeeld, bijna nooit tegen een Chun-Li gespeeld dus dat was wennen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina