Ik check net "Gamerankings" en zie dat "Tao Feng" daar een dikke 8.7 krijgt van "IGN", waar ik zelf hoopte op nog een hoger cijfer, maar ok IGN is wel is vaker wat "off base" vind ik. Maar wat me eigenlijk nog veel meer opviel wat dat "Gamespy" gewoon even een 3.8 levert !! Ik snap niet hoe objectieve "game reviewers" nou zo kunnen verschillen van mening over de kwaliteit van een game als dit. "Tao Feng" lijkt me persoonlijk een hele vette fighter, eigenlijk zelfs beter dan de geliefde MKDA, die ik zelf weer erg vond tegen vallen eigenlijk. Hoe denken jullie dat deze game gaat worden ? ben benieuwd of er veel "publiek" voor is ......
Ik denk wel dat ik hem ga halen, het lijkt me vet om te zien hoe ze het gedaan hebben dat als je iemand slaat je ook ziet dat je hem "echt" geraakt hebt.. Er komen wonden, blauwe plekken... Ook kan je dacht ik iemands been breken, en hierdoor zal ie met dat been wat trager worden... Lijkt me echt een hele goeie game.. Ik wacht nog op een review van xboxworld.nl
Verschil is wel erg groot! Is het dan toevallig niet zo dat je de maximale score bij Gamespy 5.0 is ofzo :?
Oef, heb ff de review op Gamespy gelezen en die hebben werkelijk geen goed woord over voor Tao Feng, terwijl het mij toch echt wel een interessante titel leek na de info hier op XBW gelezen te hebben. Dit wordt dus weer niet blind kopen, maar wachten op een gerespecteerde mening middels een review van XBW zelf
Toch ga ik dat spel halen. Die reviews of previews van die zogenaamde professionals zijn veelal gebaseerd op hun eigen spelbeleving. Grafisch is Tao Feng echt MOOI en het is zekersss weten leuk om dit met z'n tweeen te spelen!
ja dat ben ik wel met je eens..... het beste is ook altijd te lezen wat de "echte" gamers zelf van de game vinden ...... maar toch, je zou mogen verwachten dat die zogenaamd professionele reviewers tenminste OBJECTIEF naar een game kijken en beoordelen !! Laten we nog maar ff afwachten want hij komt er denk ik wel snel aan ...... dan kunnen we zelf oordelen groeten en bedankt voor jullie replies !!
hier baal ik echt zo erg van, op dat spel verheugde ik me echt net zoals kakuto choilin (ofzoiets). Hopen dat MS virtua fighter naar xbox haalt anders wordt het nooit wat.
op doa wachten, in ieder geval maaar die is nog erg verweg. ga ook soul caliber 2 halen dat staat in ieder geval vast
Er zijn dus 3 cijfers.. IGN.com = 8.7 !!!! Gamespy= 3.8 ??? en Games Domain = 4 out of 5..duz een 8 !! Meningen zijn verdeeld..ff afwachten hoe meer sites ehm reviewen...
Review op IGN net ook maar eens gelezen en er staan toch wel een aantal punten waarvan ik wel even zoiets heb van: - Bij 2 van de 13 characters heeft het spel last van frame-drops - De bewegingen zijn bij combo's vloeiend, maar bij de basisacties lijken ze niet helemaal te kloppen (zoals ook in de review op Gamespy wordt gezegd trouwens). - Moeilijkheidsgraad ligt ZEER hoog
ik dacht dat hij helemaal nog niet af wastrouwens, kunnen ze hem nog nie effe verbeteren, hebben ze volgens mij ook bij dead to rights gedaan toen die niet al te goeie revieuws kreeg in de US.
IGN een 8,7; Gamers.com een 3.0. Vage shit hoor. IGN geeft altijd wel een beetje hoge cijfers maar een 8,7 duidt erop dat ze het toch wel een beetje leuk gevonden moeten hebben . Hoe kan een andere site dan weer een 3 geven..? Duidelijk niet blind kopen dus.
Hij krijgt bij gamerankings nu gemiddeled een 7,1 uit 11 reviews met cijfers tussen de 3 en de 9. de smaken verschillen dus nogal. maar een topper lijkt het niet te worden. Dan maar wachten op Doa4