bedoel je het tempo van Hardcore in 4? Want ik vind het opvallend hoe anders dat is dan in 5. Tuurlijk hardcore S&D in 4 is ook iedereen super voorzichtig maar als je in 4 Hardcore TDM speelt gaat iedereen gewoon keihard aanvallen (op een paar maps na) terwijl het in 5 allemaal veel voorzichtiger is. Ligt denk ik toch een beetje aan hoe de maps gemaakt zijn en de zichtbaarheid van je tegenstanders (die in 4 veel beter is wat mij betreft)
Cod4 was ook een goty.... lijkt me duidelijk dat dat goed blijft verkopen en je dus niet de prijs gaat verlagen. Ik zie een prijsverlaging wel gebeuren bij Cod5.
http://kotaku.com/5256767/call-of-duty-world-at-war-madworld-go-cheap op Steam is er een behoorlijke price cut voor de pc versie van COD5 dus je weet maar nooit
klopt ik speelde in 4 bijna nooit S&D maar gewoon TDM en op de een of andere kan ik gewoon niet op 1 plek blijven zitten totdat er iemand langskomt.. dan ga ik me vervelen en kill ik mezelf vaak omdat ik dan dom aan het doen ben
Ik heb een nieuwe gametype ontdekt, namelijk War . Heerlijk, speel zelf meestal als sniper in de wat grotere maps. Heb m'n killstreak vandaag ff verbeterd naar 18 kills. War, capturegedoe op Upheaval, 2 spots lagen op m'n sniperspot. Heerlijk, zag de vijand steeds aankomen rennen en afschieten maar, artillery erbij en daarna ook nog honden. Ook een heerlijk potje capture op Airfield, zat echt serieus op 3 meter afstand van een drukbezochte spot en zag iedereen aan komen rennen. Daar had ik een killstreak van 17 .Wel kut dat m'n kogels steeds opgingen, dag streak . Vind het wel jammer dat je na 7 kills geen special attacks erbij krijgt. Waarom niet gewoon 'opnieuw beginnen' na de honden? Level 19/20 na 4 uur spelen.
Hehe, War speelde ik vooral met Call of Duty 3. En dan nog Capture the Flag erbij.. Good old times Maar op de één of andere manier vond ik het allemaal toch leuker bij Call of Duty 3, want toen was het tenminste nog gebalanceerd. Probleem hierbij is dat iedereen verschillende perks heeft, en dat was niet zo bij COD 3. Toen was iedereen gelijk, met alleen andere wapens.
Mee eens, War was op COD3 gewoon een stuk leuker om de een of andere reden. Spel golfde vaak op en neer, bij WaW is het vaak een runover. Meesterlijk zoals die muziek begon te spelen als je bijna de laatste vlag had veroverd.
WOW! Valt me nu pas op dat er veel mensen van XBW bezig zijn met COD : WaW Net op tijd ook trouwens want over een aantal weken komt Map-Pack 2 en die ziet er erg strak uit. Misschien leuk om www.twitter.com/jd_2020 in de gaten te houden. Hij schijnt over een x aantal uren wat MAP-PACK 2 codes uit te delen voor een eventuele beta-test. Gisteren verslaafd geraakt aan Ground War. Niks leukers om met 18 man een totaal chaotische sfeer te maken. Heerlijk!
Ik moet nog twee missie's uitspelen op Veteran op CoD 5 uitgespeeld te hebben. Alleen het is pure chaos in de één-na-laatste missie. Overal granaten die puur toevoelig altijd op jouw vallen...
Ja, dat is zeker irritant en één van de dingen dat Veteran zo moeilijk maakt in Call of Duty (en met name 5 dan, want in de voorgaande delen had je veel minder last van granaten). Ik ben trouwens weer 4 levels gestegen in een uurtje. Merk ook dat de MP gewoon veel makkelijker is dan in CoD 4.
je leest verkeerd het is map pack 1 edit : @ alizor : duhhh -_- zijn genoeg levenloze chappies die elke seconden F5 indrukken..
Hehe, jaa dat wou ik trouwens net zeggen Damn, ik was gister level 43 en nu alweer lvl 51. Gaat kapot snel, en zoveel heb ik niet eens gespeeld..
Leading up to Map-Pack 2 ... Oftewel, tot en met Map-Pack 2. Dit gebeurde met het eerste pack trouwens ook. Werden toen ( ter promotie ) gratis uitgedeeld. Release date is waarschijnlijk 4 Juni of één week later