Ben je een beetje moe van jouw saaie donker groene (zwarte) Controller S? Heb je ruzie met je zusje, omdat zij weer met jouw controller speelt? Microsoft komt met de oplossinge een nieuwe Controller S. Geef mij oranje boven ... Leve de Koning (van de slotjes corner!!)
Ik vraag me overigens af wat de bedoeling is van die nieuwe kleurtjes. Het is niet echt iets voor MS/xbox om met dat soort cheap-ass lijkende shit uit te komen. Why? Breng dan die special edition versie's uit (echt mooi groen doorzichtig)...
Persbericht + Titel Eastmaster ... klonk goed! Microsoft going Nintendo-style If you're interested , go vote over at xbox.com
Ik zou ze ook niet zo heel snel kopen, ik hou het gewoon bij zwart. De blauwe vind ik nog de enige die er een beetje normaal uitziet.
Ik geef de voorkeur aan blauw of groen, maar gewoon zwart blijft toch wel het beste. Past toch wel beter bij mijn Xbox, andere controllers en rest van mijn spullen. Wel een leuke stunt, die ik hopelijk misschien ook nog mag gaan promoten.
Vind die rooie op zich wel cool.. lekker opvallend kleurtje.. wat lampies erin bouwen en je kan met je xbox zonder problemen in de rosse buurt spelen
Die gaat nog wel, maar de rest... so happy. Niets voor mij. Geef mij maar een (normale) donkergroene. Beetje vreemd dat MS nu ook zulke dingen uitbrengt, had ik niet verwacht. :{
Ik zweer nog steeds bij de grote zwarte controller, ligt super in de hand. Die kleinere gekleurde controllers lijken mij verdacht veel op Nintendo praktijken.
dat wist ik niet, hebben ze daar ook een reden voor dan want ik vondt dat er niks mis was met de "normale" controller.
Jongens .. de orginele kleur blijft gewoon in de winkel hoor .... je moet niet alles geloven wat Fliepke zegt