Ik vraag me eigenlijk af of Microsoft in staat is om zo'n handheld er een beetje slick uit te laten zien.. Het zal in in ieder geval moeilijk worden Apple en Nintendo te overtreffen.
Nou die van nintendo vind ik anders niet geweldig eruitzien hoor, die van apple eigenlijk niet bedoelt als handheld
Zo lang ze maar met 2 sticks komen, PSP is echt fail met maar een zo'n dingetje. Niet dat het mij echt uit maakt, koop het toch niet.
Een Iphone/Ipod touch kan nu echt wel gezien worden als speler op de handheld/gaming markt denk ik hoor. Apple heeft heus wel door dat ze daar veel kaakjes mee kunnen verdienen
Het plaatje is waarschijnlijk ook wel fake maar stond bij de bron van die site. Ik zou het even goed niet erg vinden als ie er zo uit zou zien btw. Maar goed als we de bron mogen geloven dan word dit een iphone killer kwa hardware specs. We zullen zoals gewoonlijk moeten wachten op de E3 zelf. Persoonlijk vind ik al die geruchten en speculaties voor de E3 altijd één van de leukste dingen ervan.
Alsof dat plaatje nog maar in de buurt zal komen van het uiteindelijke design, als er al iets komt! Het is veel te plat, er is veel te weinig opsmuk en het ziet er niet stijlvol uit. Iets wat een pré is wil je tussen de hippe PSPs en andere leuke gadgets als een iPhone nog opvallen. Mijn mening.
Naah ik geloof er niet in En bij Microsoft zullen ze vast geen Dell toetsenborden hebben maar gewoon van micorsoft zelf
Logo is lelijk. Ze gebruiken de X van de oude Xbox... @daan: Met photoshop kan alles er echt uit zien.