ik heb al lange tijden problemen met Live. maar vandaag router gekocht en alles ging goed. ik had al een account maar daar was wat fout. ik heb hem gedelete en d8 dan maak ik wel een nieuwe. bij het maken van de nieuwe code invoeren Invalid Code Already in use !! AAAAhhh..!! wat moet ik nu doen? account recovery? als ik dat doe zegt hij dat de gamertag invalid of de informatie... PLz ik heb overal gezocht!
Helpdesk bellen ... zorg dat je dan alles bij de hand hebt .... naam + gegevens + gamertag ... probeer ook een recovery zonder router
Gamertag Recovery werkt prima, maar je moet echt alles precies invullen als dat je de eerste keer hebt gedaan. Denkend aan punten, komma's en spaties etc....Hoofdletters weet ik niet zeker.
hmm.. ik heb al alle mogelijke combinaties geprobeerd... *zucht heeft xbox gebeld ik wordt in 24 uur opgebeld om mijn CC nummer te verranderen
Ik heb ergens gelezen dat als je een andere gamertag zou willen, dat je dan een nieuwe kit zou moeten kopen.
Ja klopt... je kan 1 x een account kiezen en dat is dan ook je account... je kan nooit meer veranderen tenzij je een nieuwe kit koopt
... na betaling van administratiekosten... (?) Vijf minuten later... Ik heb het uitgeprobeerd. Ik heb zojuist de MS helpdesk gebeld om mijn gamertag te kunnen wijzigen. Dat betekent dat je even moet argumenteren. Dat wordt in een database opgeslagen en doorgestuurd naar het 2e helpdesklevel. Die nemen binnen 48 uur kontakt met me op. Het zal me benieuwen... (I.h.a. is mijn ervaring met de Xbox helpdesk erg goed; ik verwacht dan ook daadwerkelijk dat ze me zullen helpen.) PS: De smoes die ik gebruikt heb: "De meeste mensen denken dat ik een Japanner ben als ze mijn gamertag zien en weigeren daardoor mijn friends request. Ik wil mijn gamertag graag veranderen in <nog eventjes geheim>." Let's wait and see.