Betreft hier een geheel pakket, ik verkoop niks los Ik heb van de week een PSP Slim gekocht en na lang twijfelen heb ik toch besloten mijn oude PSP door te verkopen. Zoals op de foto te zien is heeft de PSP een aparte faceplate en een rode UMD ring. Als je dit niet mooi vindt wil ik best weer een zilveren ring en een zwarte faceplate er op zetten. Het scherm heeft wat krasjes (het scherm, niet het LCD scherm) maar niks major en overmijdelijk. Komt met een remote voor het afspelen van muziek, een 512 mb memory card en een oplader. Het hele pakket. Verder zitten deze games erbij: Tony Hawk's Underground 2 Remix GTA: Liberty Ciyy Stories Burnout Legends En deze films: Suspect Zero The Excorcism of Emily Rose Swordfish Training Day Custom Firmware 5.00 M33-6, dus helemaal up to date voor al je homebrew en andere geintjes Nogmaals: Betreft hier een geheel pakket, ik verkoop niks los Met één uitzondering: De PSP met niks erbij, maar alleen tegen een goed bod
PSP Gaat vanaf nu weg voor 90 euro!!! Met 512MB Memory Card + Oplader + Etui Pakket met ALLES voor 115. Ik moet een tent kopen dus koop dat ding nou gewoon