1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar hoop ik echt op,maar ik hoop wel dat je je wagen mooi kunt bestickeren deze keer en ze ook wat meer waarde zullen gaan krijgen.

    En meest belangrijk,unieke steden als het echt om een nieuwe opvolger gaat.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen een van de punten zijn het belangrijkste voor mij. Behalve de laatste dan. Die stickers doen mij niks, je ziet er toch geen bal van.

    De gameplay moet weer net zo goed worden als 3, en het online gebeuren moet overzichtelijker zijn. Tevens zie ik graag een mogelijkheid om de eerste 3 bochten als ghost te rijden in elke gamemode, al dat gebeuk schiet je niks mee op.

    Ik ben nog niet zo heilig overtuigd dat er een deel 5 komt of een nieuw race spel...
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou het ligt eraan,maar ik ben zelf erg fanatiek met de Photomode dus daar is het wel mooi om unieke wagens te krijgen.

    Kwa gameplay vind ik juist deel 2 nog altijd ultiem,de exotic cars waren me in deel 1,3,en 4 te overgevoelig.

    Edit

    Deel 3 vond ik juist al minder dan deel 2,deel 4 speel ik eigenlijk alleen om bepaalde parcouren en auto's in het spel en weers effecten.Maar ze leken teveel opelkaar en deel 4 was gewoon voor mij niet meer dan een soort uitbreiding te noemen,en dat is zonde omdat het spel veel aan gameplay heeft.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  4. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel wat meer echte circuits willen zien. Steden zijn natuurlijk ook erg vet, maar doe er dan ook wat echte race circuits in.
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    PGR is gewoon met normale auto's (dus geen rallycars oid) racen door de straten van bekende steden. Dat is het vetste. PGR2 met andere auto's en next gen graphics zou voor mij al genoeg zijn:p
     
  6. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Mensen,

    Ik ben weer eens aan het PGR 4'en en wil graag deze archievement halen:

    Rubbin' is Racin'
    Knock off the wing mirrors on all of your opponents' vehicles in a Single Player Street Race event.

    Ik heb al een lobby geselecteerd, ik in een snelle auto, zij in een hele slome, maar die spiegels gaan er maar niet af.. Heb hun allemaal een MX5 gegeven. Iemand tips?
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een tegenstander selecteren met een motor. Een keer goed beuken en *ploink* achievement unlocked. Dit hoeft dus niet online, dit kan gewoon tegen bots.
     
  8. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx is gelukt.

    Net ook aan het klote geweest met de archievement: 'Perform your first stunt on a bike'. Eerst B ingedrukt toen wheely gedaan, en ja hoor.. geen archievement=(
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik behaalde die achievement door in een drift op B te drukken.
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet eerst een wheely doen en dan op B drukken?
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat zou denk ik ook moeten gaan,maar sommige stunts op de fiets zijn echt lastig vond ikzelf.

    Heb toen eens die achievement behaald als 'Weathermaster',dat was wel cool toen ik dat zo in beeld kreeg haha.
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar weer met pgr 4 begonnen. Wou nog een paar achievements halen. Maar bij die ene puzzel de eerste... Wat is in vredesnaam een the deloar? En bij die achievement buy everything from the pgr shop, staat dat je ook rank 1 kan halen op de leaderbord in career. Ik dat dus gedaan, maar die achievement komt mar niet.
    En kun je eik gewoon niet met 2 spelers op een xbox tourist event doen? Ik zie namelijk die optie nergens staan, lijkt mij dat dat toch wel moet gaan...
    Alvast bedankt
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Formulier je post even in de begrijpelijk nederlands. :) En google even naar die eerste puzzel. Die heb je zo gemakkelijk gevonden.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt denk ik de Delorean DMC-12, zorg gewoon dat het onweert en dat je 88+mph gaat.

    Die achievement 'I Love PGR' spreekt voor zich.

    En die 'Tourist Kudos King' kan volgens mij wel op 1 Xbox, maar moet dan wel met 2 gold accounts.
     
  15. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat het gewoon begrijpelijk nederlands was, nja zal wel aan mij liggen danO-)

    Oke, bedankt. Maar bij die 'I love PGR' achievement, staat op internet
    This achievement is very misleading. For one, having beaten PGR3 does nothing for the achievement, as Microsoft ruled that no achievement can be based upon another game. This achievement is also misleading in the fact that you do NOT have to have purchases everything from the PGR4 Store. It seems that most people earn this achievement when they reach Rank 1 on the Career Leaderboard.

    En bij Tourist event heb ik het niet zozeer over die achievement, kun je niet gewoon met een paar vrienden dat spelen over split screen? Zie alleen maar de opties, street race en elimination. Op internet staat er: Select "Tourist'' mode from the xbox multiplayer menu. Zie dit echter nergens staan, of bedoelen ze daarmee dat het alleen op xbox live is.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tourist is alleen maar online idd.

    En die I love pgr moet je idd alles kopen en nr 1 worden in de careerranking.
     
  17. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al weer een tijdje bezig met PGR4 en dan vooral Arcade. Gisteravond laat eindelijk de Trackday Specials, Nordschleife - Wet gehaald op Platinum. Na wat oefenen met de Caparo om de track goed te leren kennen, zat ik er al vrij dicht bij, steeds 3e en 4e. Toen de CLK SuperSport gepakt, heeft namelijk ook veel grip en is sneller, na een aantal pogingen lukte het eindelijk. De ML F1 kon ik de hele race goed bij houden en in het laatste gedeelte van de race kon ik de ML F1 op een lang stuk met wat flauwe bochten inhalen. In de laatste bocht voor de finish had ik de McLaren en de CCX heel dicht achter me en gelukkig kon ik ze voorblijven. De F1 een tik gegeven en de CCX kon er niet meer omheen. :D

    Lekker hoor als je die eindelijk haalt, maar nu de Behemoth nog op Platinum..

    En dan heb ik volgens mij alle offline achievements, moet er online nog een paar.

    Ik had trouwens altijd een hekel aan die lange Nurburgring races, maar als je er wat tijd in stopt en al die bochten kent, begin je die toch ook te waarderen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat gedeelte in die spoiler klopt niet helemaal. Waarom is bij Fable 2 een achievement waar Fable Pub Games nodig is? En bij Banjo eentje waarbij de arcade Banjo nodig is.
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee:9 Heb het ook maar van www.xbox360achievements.org Maar bedankt iig voor de reacties:) Nou heb ik dus weer wat te doen:D
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb hem nu ook binnen, geweldig. Normaal doe ik altijd muziek uit tijdens het racen. Dacht bij mezelf 'Laat ik eens kijken wat voor Hiphop er is' en WTF zie ik daar! LUPE FIASCO _O__O__O_

    Nu dus non stop Lupe aan. Lekker rijden in een Audi R8 met muziek van Lupe aan. _O_
     

Deel Deze Pagina