PGR deed heel RAAR!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wika, 24 apr 2002.

1. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Na ff Halo gespeeld te hebben, was een maat bij me met PGR! ik WOW beter, want ik heb em ook gespeeld via de demodisc.. Dus erindoen.. en hij doet nix meer.. dus ik "reboot"/opnieuw proberen en nee hoor.. weer niet.. goed, bij een andere maat meteen gedaan en ja hoor: hij deed het! ik in de stress, wtf: 3 dayz mn boxie en nu al kaduukos! dus... ik alles checken.. check mn BLOCKS op de HD en zie dat er wel blocks in gebruik zijn voor PGR (4 wel te verstaan) Ik weghalen die rotzooi ook van de demodisc en ja hoor hij deed het weet helemaal... wie kent dit? wie heeft er een antwoord op!? terugsturen naar MS die XBOX van me?! of geen zorgen maken?!

2. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    scart een beetje losgeraakt?
    had ik iig een keertje.

hoe zie je trouwens welk spel hoeveel blocks in beslag neemt?

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat de originele PGR problemen had met de opgeslagen gegevens van de demo?

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    denk ik ook

5. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    RelaXXing -> Xbox opstarten zonder disc in de DVD lade. In het menu kies je "memory". VoilĂ ! :+

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit laatst ook op het forum van TeamXBox gelezen... Iemand kon Abe niet meer opstarten of z'n savegames iig niet meer laden. Uiteindelijk bleek dat dat kwam doordat hij de demo van zo'n DEMOdisc ook had gespeeld en op een of andere manier had die demo z'n savegamez vern**kt.

7. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een soort van 'versieconflict' lol...hoor ik daar iemand Windows roepen...;)

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat hoor je niet.!!!!!!!!:mad:

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Complimenten voor MS hoor, gewoon een SUPERconsole afleveren en niet moeilijk doen qua service of tegemoetkoming voor diegene die nog het volle pond hebben betaald.
    Maar voor mij is het hoogtepunt dat de Xbox GEEN dll files heeft, die ik ongetwijfeld weer per ongeluk zou hebben gewist!!

De box rules!!

Deel Deze Pagina