Hey, Ik en mijn geliefde huisgenoot spelen al n ruime tijd halo3. Nu spelen wij vooral met engelsen en we hangen steeds tussen de 40-41 skill rond. Nu zoeken wij ''goede'' ''lieve'' ''leuke'' NL-sprekende teamgenootjes die rond de zelfde skill-lvl zitten als ons. Mocht je dus rond de skill 40 zitten en zoek je enkele teammates met dezelfde skill (en lief) dan kun je de volgende schatjes adden op je xbox live acc. Valzspeler Wurrem2 (wie weet tot vanavond )
Ik zal jullie toevoegen,leuk! (Was) een frequent player, de laatste tijd wat minder maar wil het weer gaan opppakken. Halo is gewoon nog steeds erg tof. Speel altijd samen met een vriend (online, splitscreen). Nu wilde wij, na een tijd niet gespeeld te hebben , weer beginnen en zagen dat we weer vanaf skill lvl 1 moesten beginnen. Maakt niet uit, alleen zonde van de tijd die we er vroeger al ingestoken hadden. Wat ik wel echt heel storend vind is dat allebei de map-packs gekocht moeten worden wil je alle multiplayer-modes (ranked en niet ranked) kunnen spelen. Ik wordt dus gedwongen (weer) geld uit te geven om het spel volledig te kunnen spelen. (sorry off-topic maar moest het ff kwijt.)