xbox360 gamertag land veranderen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bja123, 21 mei 2009.

1. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om je land te veranderen bij je gamertag. Bij mij staat die op US. Dat komt omdat mn hotmail account ook op US stond. Inmiddels heb ik dat veranderd maar bij gamertag is nog niks veranderd. Ik kan hierdoor geen MS points kopen en ook geen gebruik maken van DLC als de flashback map pack die bij mn PAL GOW2 zit. Weet iemand een oplossing mss nieuwe gfamertag maken?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe gamertag maken op NL email ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Land kan je helaas niet veranderen ... de helpdesk kan dat ook niet

4. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok duidelijk. Kan ik dan mn gamerscore en saves ook overzetten van oude naar nieuwe gamertag?

5. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Je kunt helaas niets over zetten. Je zult een nieuwe gamertag moeten aanmaken of proberen MS-points uit de VS te regelen

6. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mss ook mogelijk om een 2e gamertag te maken die wel gewoon NL is en die te gebruiken voor MS points en DLC. Kan ik dan gedownloade content gebruiken bij mn oude US gamertag?

7. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ook niet =(. Ik heb in het verleden ook hetzelfde probleem gehad.

Voordat de NXE update uitkwam kon je alle DLC gebruiken die op je hardeschijf stond, dus ook met andere accounts. Tegenwoordig is DLC gamertag-gebonden, dus kun je het alleen gebruiken met het account waarmee het daadwerkelijk gedownload is.

Ik heb zelf uiteindelijk toen ook maar een NL account aangemaakt

Een 2e NL account aanmaken kan dus gewoon, je kunt alleen niet je VS DLC gebruiken

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een ROD gehad? Want dit zou nog moeten werken je kan je licenties van je oude xbox overzetten door middel van de transfer tool van ms

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

dan hoort het weer te werken

9. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ROD gehad. Wel een E71 error vlak na het updaten met NXE toendertijd :'-(.

Zou het misschien daardoor komen?

Ik heb begrepen dat DLC altijd gamertag-gebonden was, dus wat ik met mijn VS account gedownload heb niet met mijn NL account kan gebruiken.

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat zou kunnen ik zou nog de transfer tool eens proberen of je cache schonen

Deel Deze Pagina