Dankzij deze topic ben ik ook geïnteresseerd in Call of Juarez 1. Ik heb demo ( van deel 1, natuurlijk ) gespeeld, en vind hem leuk Ik ben in 6 winkels ( Dynabyte, Media Markt, E-plaza, V&D, Free Recordshop en Bart Smit ) in Rijswijk geweest, en geen enkele winkel had hem Balen, zeg. Hoe kan ik hem dan spelen? Ik kan het ook bij Marktplaats kopen, maar onlangs zei iemand dat je hem voor 15,- euro bij MM kon kopen. Dit is net zo duur als bij tweedehands. Plus is het ook nieuw en zit garantie bij. Nou, dan blijf ik zoeken en hoop dat ik COJ gauw kan vinden. O, ja. Trailers van Call of Juarez: Bound in Blood ziet er goed uit
Ga naar: www.bol.com www.freerecordshop.nl www.bartsmit.nl www.dimensionplus.nl www.play.co.uk Je kan hem daar vast wel ergens voor een leuk prijsje kopen
De eerste game inmiddels uitgespeeld, en zit er nu dus sterk aan te denken om deel 2 te reserveren. Zaten genoeg kleine irritaties in, maar over het geheel genomen was het een erg vermakelijke game. Sfeertje is tegenwoordig gewoon uniek. Geen Modern Warfare. Geen WO II. Geen Aliens. Heerlijk. Misschien Red Dead Redemption er ook gelijk bij reserveren. Ben helemaal in de mood.
Dank voor je reactie. Alle webwinkels (behalve de laatste) verkopen alleen "call of juarez: bound in blood", dus deel 2. Maar ik wil deel 1 hebben. Play.co.uk is geen optie, aangezien ik geen creditcard bezit. Ff doorzoeken :{
Toen ik hoorde dat deel 2 uitkwam, wilde ik deel 1 weer een keer spelen. Had hem twee jaar geleden op de pc gespeeld en dat beviel goed. Ik was toen ook alle winkels voor deel 1 afgegaan, maar vrij geen enkele winkel verkoopt het spel. Ik heb toen ff op budgetgaming.nl (verzamelsite voor online game webshots) gekeken en zag hem daar staan. Ik had hem bij castlegames besteld voor 30 euro en had hem twee dagen later binnen. Tjah...ik weet het, hij zal ergens anders vast wel goedkoper zijn, maar dat kon me ff niet schelen Inmiddels al weer uitgespeeld en kan niet wachten op het vervolg!
Inmiddels heb ik COJ 1 bij yourgamezone.nl besteld voor 16,20 euro inclusief verzendkosten En nu afwachten. @Ferron: Bedankt voor handige tips. Mischien heb ik ooit virtuele creditcard nodig.
Als deze game wel gewoon dit jaar uitkomt, hebben we een schitterende opwarmer voor RDR. Goede timing dus!
Geweldige trailer, en als dat ingame is wat je ziet...ziet het er echt stukken beter uit dan die vorige gameplay videos...want dat zag er niet uit eigenlijk, en al helemaal niet vergeleken met dit.
30 juni al? Wow dat is lekker snel! Volgens mij komt er in juli en oktober niet zo veel uit, dus ik ga hem zeker volgen.
Ik zit nu echt te twijfelen, tussen Operation Flashpoint 2 en Call of Juarez 2 maar ik denk toch dat CoJ gaat winnen want het ziet er zoo idioot vet uit!!!
Nou ik heb de game nog even snel gepre-ordered bij Gamehubs. Aangezien ik al 2 maanden geen game heb aangeraakt op de 360, zit ik er eigenlijk wel op te wachten! De settings zijn gewoon supervet. Wanneer wordt die verstuurd?
Als je voor MP gaat moet je OF2 nemen. Deze is zeker goed maar de MP zal een maand na release nog amper gespeeld worden.
Ik weet de NL release: 3 juli Ik weet de US release: 30 juni. Maar Gamehubs verstuurt de NTSC-J, en ik weet de Japanse release niet. Zal ook wel 30 juni zijn gok ik.