Bij game mania hebben ze allesins house of dead 3 maar van die beretta vind ik niets, kijk anders ff op www.game-mania.be en daar rechts bij xbox op catalogus klikken, daar zie je wat ze allemaal hebben
op game-mania.be staat dat er ook een volledige versie van hotd2 op het schijfje van hotd3 wordt geleverd, dus twee games voor de prijs van een. Is dat hier ook zo
koop gewoon een echte baretta dan en schiet je daarme op je beeldscherm is ook een realistische ervaring alleen moet je daarna wel een nieuwe tv kopen
E Funfreak dat staat al maanden overal ook volgens mij op deze site moet je maar eens kijken bij cheats voor HotD3 daar staat volgens mij dat als je HotD3 uitspeelt HotD3 geunlocked wordt
Beretta 92FS Light Gun ... als je die bijv. uit US of Azie haalt ... denk je dan dat ie het wel doet ...? qua games kan het niet nee ... maar hoe zit dat met de controllers eigenlijk?
Die zullen ook denk ik anders zijn! Ik weet dat nog in de tijd van de SNES! Misschien is er nu wel al iets veranderd kwa controllers.
welke games kun je daar eigenlijk mee spelen? en is het niet goedkoper om hem online te bestellen dan dat je helemaal naar belgie moet crossen voor zon gun? tenzij je bij de grens woont natuurlijk..
OKAY , das n antwoord waar ik iets aan heb MCLaren, toppido ga gelijk ff klikken op game-mania.be, maak er gewoon n gezellig daggie van in antwerpen.
dan kan je de beretta lightgun gaan kopen in belgie bij gamemania, voor oa HOTD3 , die jij nog wilt gaan kopen , en ik ook trouwens maar wel gelijk met n vette (illegale..) gun !!
Hmm ik kom bijna nooit in Belgie. Dan moet ik maar wachten tot de zomervakantie ofzo. Ga ik vast wel naar Frankrijk denk ik .. kan ik wel ff in Belgie dat gun kopen.
Duitsland is erg zwaar qua censuur, dus als je het pakketje daar haalt heb je best kans dat de optie voor rood bloed ontbreekt uit het spel, en dat je dus alleen maar groene smurrie op je scherm kan verwachten.. was ook zo met HOTF 2 op de DC.
Maar heeft er hier nu al iemand HotD3 met Beretta gekocht? Zo ja waar ergens en is het spel inderdaad zo makkelijk en snel uit te spelen als ze zeggen, want een spel die je na 30 min uit hebt gespeeld is ook een beetje saai
zouden ze het eigenlijk zien als je hem bestelt en op de post gaat word ie dan niet gezien door de post ofzo