1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Party zit al vol :) helaas.
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    is de oldskool weekend al gestart of begint dat vanavond pas??
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is nu al :) Echt leuk man 8) Lekker oldskool, zeker leuk voor 1 weekend!
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ok thnx zal straks dan ook weer is verder gaan lijkt me wel lachen:thumbs:
     
  5. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Zonder stun is wel fijn maar als die stun nu afgaat blijf je 2-3 sec still staan dus het is nog steeds niet helemaal weg :confused:
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    2-3 seconde? Nog geen halve seconde man.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan er vanavond nog mensen Horde spelen op de Normale maps?
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat old skool is vet relax
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt kut dat je bij public Horde niet normaal weg kunt gaan, maak altijd wel redelijk veel kills totdat ik er geen zin meer in heb. Dan moet ik dus wachten totdat me teammates een keer doodgaan en ik zelfmoord kan plegen. Net wel kut, zat met vier gasten die graag door wouden gaan (zaten op wave 26/27) en ik was als laatste over. Ik zie de laatste 2 locust naar me toe rennen, dood er één met een boomshot. Pak m'n shotty om de laatste te doden is het blijkbaar een cyclops die me in z'n kettingzaag zuigt :'-(.
     
  10. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is wel irritant ja, maar volgens mij is het maar 1,5 sec d8 ik maarja beter als iedere keer op de grond vallen8)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister weer heerlijk kunnen spelen, in mijn ogen is de smoke zonder stun ook véél leuker, Ik had constant potjes van 18-1 en 20-0. Mijn K/D Ratio is nu ook alweer bijna op 2.2 op Guardian. Net level 44 geworden, als je genoeg speelt is 1 level per dag of 1,5 dag best te doen. Alleen speel ik niet zo gek veel :+
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Guardian K/D is 1.4, geen idee hoe het zo hoog komt :+.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gister wel lekkere potjes gespeeld. Meestal ik in me eentje tegen 4 man. 1x op Blood Drive en op Pavillion. Ik op Blood Drive met vlammenwerper de hele tijd wegrennen van de ene kant naar de andere kant totdat er iemand alleen op me af kwam, in de fik zetten dan oppaken als meatshield :D Gewonnen van 4 man ^^
    Op Pavillion komen 3 man op me af, ik zit in dat huisje met de boltok pistol. Ik pak me shotgun, schiet ze alle 3 kapot. 4e rent naar de grinder, ik knallen met de hammerburst. Hij had dood moeten zijn maar hij knalt gewoon verder..
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die constant hun kill death ratio opgeilen begrijp ik niet, je had dat ook al bij COD 4. Ik heb zoiets wat boeit het? Is dat nou fun? Als ik bv COD 4 speelde had ik vaak ook gewoon zin om gewoon op een aantal af te rennen, boeiend dat ik dan werd gekild. Het is niet zo dat je aan het einde van je leven iets kan kopen met je k/d ratio. En het zegt imo ook weinig over skill. Het zegt dat je erg defensief speelt (vooral in cod 4) hoge k/d's waren gast die vooral in één hoekje bleven...
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    haha, ja idd. je ziet nu ook mensen weggaan tijdens gears als ze wél veel XP hebben, maar kun k/d ratio 'te laag' is voor hun ego. dan willen ze liever doen alsof het niet gebeurd is door te quitten. en dan lijkt het alsof ze goed zijn, terwijl dat bijna nooit het geval is.

    ik ben een rush-aap, dus ik ga vaak dood, neem vaak wel wat gasten met me mee. soms ook niet. lekker belangrijk. :+maar dit soort gastjes heb je altijd online. al sinds de eerste online shooters heb je gasten (meestal kiddies of mensen met echte ego-problemen) die alles doen om zichzelf op te hemelen.

    zijn ook vaak dezelfde gasten die zeiken dat je bepaalde wapens niet mag nemen omdat die 'n00b' zijn..dat het niet eerlijk is dat zij dood gaan door jouw n00b wapen en dat zij daardoor niet hun elite skills kunnen laten zien:lol:
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooier zou ik het niet kunnen verwoorden, ik ken ze allemaal. En ik heb altijd iets van. Jongens het is maar een spel :confused:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    _O_ Exactly my thoughts!

    Ik ben zelf ook iemand die alleen maar rusht.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik speel Gears wel voor mn plezier, absoluut. Maar een beetje K/D kan geen kwaad toch :eek:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En daarom was ik op een gegeven moment ook echt helemaal klaar met CoD4. Echt 9/10 waren het mensen die alleen maar voor hun K/D Ratio spelen. Om maar niet te beginnen over forums waar 9/10 alleen maar werd gepost over hun geile K/D Ratio. Ondanks dat ik geen MP speel van GoW2 vond ik het sowieso al slecht om met die hele ranking gebeuren te komen bij GoW2.

    Vandaag weer eens gespeeld, voor het eerst sinds November eindelijk 3 snelle potjes gevonden zonder lag. Wauw! Daarna was ik er klaar mee, GoW Multiplayer kan me echt niet meer boeien.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Integendeel, ik speel totaal NIET defensief en blijf ook niet campen. Ik postte het alleen maar omdat Bonbridge ernaar vroeg :p. Btw, hoe word de leader eigenlijk gekozen bij Guardian? Want ik ben serieus elke match minimaal 2/3 keer de leader. Echt KUT.

    Anyways, deed vanmiddag public Horde en kwam tot wave 19. Had een heerlijke campspot, tegenover de enemy spawn in dat kleine kamertje met de Boltok. Ik doe een ammo-run en zeg dit duidelijk over de headset dood één van die idioten die elke wave doodgaan de laatste enemy. Ik deed nog m'n best om m'n 2 shields te redden maar ik was net te laat. Dat betekend dus dat we in de allermoeilijkste wave totaal geen bescherming hadden :emo:. Njah, ik had geen bescherming want hun bleven buiten m'n campspot staan (eigen keuze dus pech als je doodgaat). Ik ging dood door een boomer en toen kwam er een aanrennen met een boomshield. 2 man overgebleven in dat kleine kamertje, was echt te grappig om een hele groep Boomers/Maulers/Grinders te zien staan daar. Kwam er opeens een Kantus die de boomshield omver trapte, tjah zoiets kon je al verwachten :+.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009

Deel Deze Pagina