Keuzes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tigger, 25 apr 2002.

1. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb alle reviews gelezen en ik kan nog niet kiezen, over een uurtje moet er een nieuwe game aangeschaft worden, welke moet het worden: Amped of Jet Set Radio?
    (en nee, niet allebei, en nee geen THPS3 want die heb ik al op de pc ;) )

Votes are on!

2. stlgamer

stlgamer Welke games???

Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide nog ne gespeeld: mischien jsr want die is orgineler dan Amped, maar Amped is ook k00l. :p weet ut zelf nie cht eigelijk :p

3. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eigelijk is het vrij simpel...
    Als je van realisme houdt dan neem je Amped en als je van Arcade/sf houdt dan neem je JSR.
    allemaal vrij logisch.....:D

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom ga je over een uur (nu al minder dan een uur) een game kopen als je nog niet weet welke je moet kiezen?:confused:

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wacht tot 2 mei dan kan je iss2 kopen. en anders koop je nu jsrf.

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF zuigt!!! Dit is echt een spel waar de meningen gigantisch over verdeeld zijn. Ik zou iig ff vragen of je het spel mag ruilen, mocht het tegenvallen.

Ik zou voor Amped gaan. Echt een top spel :D Heb het nu zelf ook en is echt een uitdaging... behoorlijk pittig om onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt erg vet

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amped zuigt!!! Dit is echt een spel waar de meningen gigantisch over verdeeld zijn. Ik zou iig ff vragen of je het spel mag ruilen, mocht het tegenvallen.

8. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is inderdaad een spel waar de meningen zwaar over zijn verdeelt. Ik heb hem zelf ook gekocht en het is nu het spel wat ik het minste speel en het meeste spijt van heb dat ik hem heb gekocht.

Je kunt hem dus denk ik maar beter eerst een keer bij iemand anders spelen, of zorgen dat je hem inderdaad kan ruilen zoals Mr Maki zegt.

Heb je voor de rest Halo, Doa3 en PGR of Rallisport Challenge ook al ? Zo niet dan zou ik eerder een van die titels kopen als Amped. Of je moet echt een snowboardfreak zijn.

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :+

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie hier de verschillende meningen over amped en jsrf.
    Ik heb de voorkeur voor Amped, omdat ik snowboarden leuk vind. De game is ook leuk natuurlijk.
    JSRF lijkt me alleen maar leuk met meerdere personen tegelijk. Amped is meer een solo player game. Wanneer je bij Amped met meerdere personen speelt moet je namelijk om de beurt spelen.

Misschien helpt dat in je keuze?

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt veel tricks wil kunnen doen, alá tony dus .... dan is amped iets voor jou (tricks zijn red. moeilijk lange houdbaarheid) al is alleen de career mode echt interessant. Bij JSRF zijn de tricks erg makkelijk te doen( 1 knoppie maar) maar de muziek is top en cell shading errug apart (en volledige vrijheid in een stad)

see it ya'self!

mzzl Munch and Abe

12. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks, we konden toch niet kiezen dus hebben we dat ook niet gedaan hehe...2 is beter dan 1
    Oh ja voor degeen die vroeg of ik DOA of PGR al heb.... de bestelling gaat morgen naar MS :)

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind JSFR en Amped allebei niet leuk :+

geef mij maar actie of Gotham!!

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb JSRF en krijg binnenkort Amped van MS.....

Jsrf viel mij wel een beetje tegen... De gameplay vond ik niet echt goed....en het spel is in het begin wel erg makkelijk....Soms is het ook best wel frusteren als je bijvoorbeeld iets fout doet, dan moet je weer 5 minuten opnieuw lopen springen etc.....

Ik heb bijna alle levels open, maar ben gestopt met spelen....misschien ga ik nog wel een keertje verder als ik nix te doen heb.......

15. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    hmm JSRF wordt wel afgekraakt hier zeg :)

waarom was dit zo'n hip spel dan op de DC?

16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom was dat tennis spel op de atari zo'n hip spel?

17. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    another anoying comment of 'ikke'

18. Theeasygamer

Theeasygamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is alleeen een echte aanrader voor fans van de DC versie van JSR.
    Voor de rest kan je hem overslaan, is erg eentonig en vervelend vind ik tenminste.

19. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan vermelden dat degenen die JSRF afkraakten van mij een drankje mogen hebben. Ze hadden nl. wat mij betreft gelijk... iets te simplistisch en nogal boring...maar wat een graphics, echt prachtig.
    De gameplay is Kortom Uitermate Teleurstellend

Gelijk maar geruild voor NHL 2002

Overigens is Amped wel super!

Deel Deze Pagina