Ik vraag me nou wel eens af, welk spel jullie nou leuker vinden. MGS2 Substance of Splinter Cell. Ik weet wel dat de graphics veel beter zijn bij Splinter Cell maar ik vind de vrijheid bij MGS2 Substance weer leuker. Maar het verhaal van Splinter Cell vind ik weer beter dan MGS2. IK zou graag jullie mening hier over wel eens willen horen.
En als er een nieuw spel gemaakt wordt, welke dingen zouden jullie dan willen terug zien in games. Ik zou bijvoorbeeld bij Splinter Cell wel net zoveel vrijheid willen zien als bij MGS
tsja...ik ben er nog niet uit wat ik mooier vind. /Mod DarkwingDuck: als je niks bij te dragen hebt aan het onderwerp, post dan niet...
Ik vind MGS stukken verslavender. Maar in Splinter Cell zitten meer stealth mogelijkheden. Dat vlak is daar beter uitgewerkt. Maar Splinter Cell boeit gewoon niet zo als MGS.
MGS was super relaxed om te spelen. SC is meer voor de die hard gamers naar mijn idee. Die is moeilijker en zo.... maar ook saaier. MGS was echt een en al actie enzo
je kan ze moeilijk vergelijken net als gt3 en RE Het ene is pure arcade (en dus veel verslavender) en het ander eerder realistisch
Ik vind dat Splinter Cell en MGS wel vergelijkbaar zijn hoor, ze vallen in dezelfde categorie. En ik denk zelfs als je deze 2 games met elkaar combineert dat je de ULTIEME GAME krijgt
Ik vind persoonlijk Splinter Cell beter omdat het echt heel cool is om ventjes vanachter te nemen Ook de lichteffecten zijn echt heel goed en het feit dat je zelf schaduw kan maken is ook goed. Je hebt ook veel gadgets zoals bv een soort camera, je schiet die tegen de muur, dan druk je op een knopje en dan hoor je een fluitgeluidje, een vijand komt kijken wat het is, dan druk je op een andere knop en er komt gas uit die camera en de vijand is buiten westen Zo heb je nog veel dingen en dat is echt wel cool. Net zoals in MGS kan je ook ventjes gijzelen en schieten maar je kan ook van een muur gaan met een kabel, op dingen klimmen, sprongen tegen de muren doen... Er zit wel veel in Splinter Cell maar er is een klein nadeel volgens mij en dat is dat je de missies niet op veel verschillende manieren kan spelen. Je kan wel kiezen of je gaat voor de actie of voor meer stealth maar je moet toch altijd hetzelfde doen. Als je het spel twee keer uitgespeeld hebt begin dit toch wel tegen te steken. Hopelijk dat je veel missies gaat kunnen downloaden via live! Het zijn wel twee goede games en met MGS zul je geen miskoop doen maar ik zou toch SC aanraden.
MGS2 heeft een veel dieper verhaal en je gaat er egt in op. SC iz meer cool. Maar toen ik MGS2 voor 't eerst speelde (voh PS2 op release_ wazt nog nooit zo cooL!
Verhaal van SC is ook niet slecht maarja. Die nieuws stukjes zijn wel nog goed gedaan. Robbertos: als je van stealth games houdt: KOOP ZE ALLEBEI!!!
Heb niet gezegd dat ik zat te twijfelen met kopen, heb sc namelijk al . Maar ik wil gewoon jullie meningen horen
Ok ik weet het beetje raar begin Kwestie van aandacht te trekken hé lol Jullie weten wel wat ik bedoel.... Eigelijk best wel grappig begin ja..