1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De standaard settings van een game; wat doe jij er mee?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 24 mei 2009.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Inverted bij vlieg- en zwemspellen (gedeeltes) Banjo Kazooie/Tooie bijv. Switch ik heel veel). De rest allemaal normal.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alleen vlieggames inverted idd, omdat dat zo hoort. Meestal staat ie standaard al op inverted. Alle andere games op normal.
    Subtitles gaan standaard aan. Bij racegames gaat vaak de muziek op 0% omdat ik kan op me PC m'n eigen muziek op de achtergrond laat draaien (geluid van xbox en pc kunnen tegelijk door mijn boxen :)).
    Sensitivity op 6-7, en Bumper Jumper bij Halo3 :cool:
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Subtitles aan, omdat ze soms wat onduidelijk kunnen praten en ik het dan niet kan verstaan. Verder doe ik meestal de Brightness wat hoger omdat het op mijn TV op de een of andere manier altijd wat donkerder is.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hehe, ik gooi altijd standaard de brightness volopen, omdat ik dan alles goed zien kan, ook al gaat het ten koste van de sfeer. Ook indien mogelijk de sensitivity een kwart omhoog en de moeilijkheidsgraad op 'hard'. Als ik dan vastloop en niet verderkom, begin ik wel overnieuw op een nieuwe save ;P.
     
  5. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Brightness doe ik ook altijd, dan heb je minder last van shitty campers :+
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Als het kan:
    Opschakelen: B
    Terugschakelen: X
    Handrem: A
    Sturen met pookje of D-pad maakt niet uit.

    Verder speel ik shooters meestal op standaard met een hogere gevoeligheid.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik speelde vroeger altijd inverted, dat kwam omdat ik ooit Time Splitters het zo stond en niet wist hoe je het moest veranderen. Nu speel ik weer normaal, omdat als we ooit met vrienden halo/cod gaan doen, ze steeds weer de settings moeten veranderen. :p

    En ik zet mijn sensitivity altijd erg laag.


    En met PES, heb ik altijd sliding op X inplaats van B :D
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Controls eigenlijk altijd op normal... Heb inverted wel geprobeerd, maar daar kon ik om de een of andere reden gewoon niet aan wennen =(
    Verder het geluid. De muziek zet ik vaak een stuk zachter en de voices e.d. hoger. Eventueel de sensitivity aangepast, maar dat is zelden.
    Verder laat ik alles standaard staan.
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Control pas ik zelden aan heb hem altijd automatisch inverted staan en sensetivity altijd ietsje omhoog.

    Geluid pas ik meestal aan en met fifa muziek uit doe wel lekker me eigen muziek aan.

    Verder brightness beetje omhoog.
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Subtitles direct aan (als die aanwezig zijn), geluidsterkte van spellen verschilt nogal met elkaar (bij tenminste). De ene game klinkt harder/ zachter dan de andere game.
    Brightness gaat ook omhoog, als dat van belang is voor het spel.
    Met een spel begin ik op normal of ik moet ergens gelezen dat hard ook makkelijk te doen is.
    Aan de controller verander ik niets. Die staat wel goed. Maar bij shooters moet, als ik de rechterstick omhoog beweeg, ook de camera omhoog gaan en niet in tegengestelde richting. Speelde laatste weer een game, die bij rechterstick omhoog de camera omlaag deed, vond ik irritant.
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel shooters altijd met de aim op inverted. Of je het prettig vind of niet ligt denk ik gewoon aan wat je gewend bent.
    Sensitivity e.d laat ik meestal gewoon default staan.

    Verder zet ik bij racegames altijd meteen "rem/gas" onder de rechterstick en schakelen op LT er RT. (automatisch schakelen gaat trouwens ook meteen uit) Op een andere manier kan ik gewoon écht niet rijden. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Bij game opties kun je het "uit" zetten. Ik baalde er ook erg van.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Speel Inverted, ingesteld in het xbox menu wat echt een mega goede optie is!!! elke shooter direct invert zonder het in de game te moeten instellen. Sensitivity gooi ik altijd omhoog (op schaal van 1 tot 10 meestal op 6 of 7).

    Daarnaast pas ik helemaal niks aan :)

    (ohja bij Halo 3 toggle crouch nog even aanzetten)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Best veel mensen spelen inverted, ik dacht dat zulke mensen praktisch niet meer bestonden :eek:
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel altijd op Inverted. Ik speelde wel eens op normal, maar dat ging voor geen meter.
    Ik vraag me eigenlijk af hoe je dat bepaalt. Is dit iets genetisch of leer je echt aan?
     

Deel Deze Pagina