yo peepz, kheb ook sinds vrijdag live, en 't werkt allemaal wel, maar kzit met 1 probleempje. Ik maak verbinding met live! via m'n hub, de verbinding met live wil echter alleen slagen wanneer ik mijn kabel in poort 5 steek (de poort naast de uplink) wat dus voorkomt dat, wanneer ik met mijn xdoos op live zit, de computers niet on-line kunnen. Wat af en toe voor heftige discussies zorgt hier . hebben jullie een oplossing ?
Heb je meerdere ip? of maar 1 - als je maar 1 ip heb dan kan je met een hub maar 1 ding tegelijk online hebben en hetzelfde geldt ook voor een switch oplossingen zijn vervang de hub met een router, sluit de xbox aan op een pc (cross kabel) of installer op je pc een software matige router - en als je meerdere ip's heb dan moet je de xbox en pc een eigen ip geven
Ik heb nog geen Live, maar dat ddurt niet lang meer. Ik wou ff weten of het zo ook kan: @home modem----computer----hub----xbox en moet ik nog ergens een crosskabel gebruiken?
De manier waarop je het wil doen KAN, mits: 1) je op je PC ICS draait (of andere routing software) en 2) je PC aanstaat als je wilt liven
Ik heb er gewoon FreeBSD servertje met een zooi netwerkkaarten tussen staan. Die fungeert als router en firewall.
doe helemaal makkelijk, trek de netwerkkabel uit de modem en steek je xdoos kabel erin, maak de familie wijs da live het ook niej doet en da je op je kamer huiswerk aan het maken bent /Mod De voertaal op Xboxworld.nl is Nederlands, e.e.a. zoals voorgeschreven in de Xboxworld.nl Forum FAQ. Dus geen "Brezah taaltje" aub. PJ
1)vanaf de modem van de isp een router plaatsen daar vandaan naar je xbox en de rest op de pc's. 2) vanaf de modem van de isp een router plaatsen en daar vandaan naar een switch (als je een plafond in de weg hebt ) en dan naar de xbox en de rest naar pc's vanaf modem naar pc met windows 2000 server(heeft ingebouwde proxyserver) 4) vanaf modem naar pc met windows 95/98(se)/millenium en daarop sygate/wingate/winproxy draaien. als je een van de 4 dingen doet heb je geen probleem meer dat je xlived en de rest (pc's ) niet meer werkt
Kun je je vraag wat duidelijker formuleren? Geef ook meteen wat meer informatie, zoals welke hardware je (totaal) gebruikt en hoe het zaakje geconfigureerd is.