Kijk een paar blz terug daar heb ik een link gepost naar een site waar je een map kunt vinden. Op die map zit een zoekfunctie, inzoomfunctie, notie etc. Als je het dan nog niet kunt vinden kan het bijna niet bestaan.
Iedereen wijst je de weg naar de verkeerde dingen, die bloemen zijn opdracht 2 . Zie hieronder voor opdracht 1.
Ga naar Hloa Oad. Vanuit Balmora langs de rivier naar het Odai plateau lopen (onderlangs blijven) en dan kom je na een tijdje aan de rechterkant bij een soort moeras met verderop een brug over de rivier. Daar ga je rechtsaf, en dan bij de bomen kijken. 2 soorten zitten op de bomen en twee soorten zitten onder de bomen op de grond. Misschien kun je ze ook bij een handelaar of apotheker kopen of in kisten op straat vinden, maar dat is niet ieder spel hetzelfde.
Yep, het maakt ook niet uit hoe sterk de spell is. Als je een spell goed cast krijg je een aantal punten, of het nu 100 of 1 magicka kost maakt niks uit. Maar je hoeft je niet druk te maken dat je nog maar lvl 1 bent, als je je bij een guild aansluit krijg je in het begin makkelijke opdrachten zodat je skills stijgen. Maar beetje trainen kan nooit kwaad.
Geen vraag overgeslagen?
/edit. Toch wel, maar ben geen missie voor Telvanni tegengekomen waar ik een deadric cuirass moet vinden. Krijg je dat bij een andere patron, of is dat een extra missie die ik misgelopen ben? Boeit ook niet zoveel, heb de hoogste rang en ik draag toch light armor.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2003