[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand welke Telvanni Quest je moet doen voor dat deadric Cuircass????????Please Help:D??

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mwahaha zelf ook maar weer met MW begonnen aangezien MotoGP saai wordt omdat ik iedereen dik 0wn @ XBL :cool:;)

Anyway, voor het eerst de Mages Guild gejoinend. 1e missie, paddestoelen verzamelen. Waar the fuck vind ik ze? Ik heb een vage beschrijving van ga uit Balmora zuidelijk over een houten brug ofzo maar ik vind het niet hoor :confused:

3. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    om lekker te beginne als battlemage, ken je ook eerst in Seyda neen beetje spulletjes jjatten en verkpopen en daarna koop je die fireball spell bij dat gastje in de shop, en dan ga je een stuk t dorp uit en telkens achterelkaar die fireball casten en als je magie op is ga je ff slapen, en alj je dat telkens blijft doen gaat vanzelf je level omhoog als je Destruction als major of minor heb staan)

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    2van die ingredients ken je langs de weg naar Caldera vinden, en die ander ken je als t doed is kopen in Caldera of aldruhn

5. RobNobels

RobNobels zoef!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die paddestoelen kun je heel makkelijk in het dorpje Seyda Neen vinden of er ergens in de buurt.

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen plek waar je ze alle 4 kan vinden? Moet me voor de allereerste missie al gaan uitsloven sjeg :'-(

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja en die stoneflower vind je naast de weg naar caldera

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    :D:Dik Blij, ik heb net de Deadric Cresent ofzo gehaald, dat wapen Ruled Egt:D:D

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja? die wilde ik bij me vorige poppetje ook halen, je moet toch die sleutel bij divyath fyr op die tafel jatten en dan zo'n kist openen waar je de andere sleutel kan halen? maar dan? daarna wist ik het niet

10. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, maar iedere keer als je een spell succesvol cast dan krijg je er 'experience' voor die discipline bij? Het is niet zo dat je er ook iemand mee moet killen? Ik heb m trouwens als major

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    neej, je hoeft er niet iemand voor te killen:D, dus t gaat lekker snel toch

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik had gewoon die kist gelockpicked:D, dat gaat veel sneller

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk een paar blz terug daar heb ik een link gepost naar een site waar je een map kunt vinden. Op die map zit een zoekfunctie, inzoomfunctie, notie etc. Als je het dan nog niet kunt vinden kan het bijna niet bestaan. 8)

Iedereen wijst je de weg naar de verkeerde dingen, die bloemen zijn opdracht 2 . Zie hieronder voor opdracht 1.
    Ga naar Hloa Oad. Vanuit Balmora langs de rivier naar het Odai plateau lopen (onderlangs blijven) en dan kom je na een tijdje aan de rechterkant bij een soort moeras met verderop een brug over de rivier. Daar ga je rechtsaf, en dan bij de bomen kijken. 2 soorten zitten op de bomen en twee soorten zitten onder de bomen op de grond. Misschien kun je ze ook bij een handelaar of apotheker kopen of in kisten op straat vinden, maar dat is niet ieder spel hetzelfde.

Yep, het maakt ook niet uit hoe sterk de spell is. Als je een spell goed cast krijg je een aantal punten, of het nu 100 of 1 magicka kost maakt niks uit. Maar je hoeft je niet druk te maken dat je nog maar lvl 1 bent, als je je bij een guild aansluit krijg je in het begin makkelijke opdrachten zodat je skills stijgen. Maar beetje trainen kan nooit kwaad.

Geen vraag overgeslagen?

/edit. Toch wel, maar ben geen missie voor Telvanni tegengekomen waar ik een deadric cuirass moet vinden. Krijg je dat bij een andere patron, of is dat een extra missie die ik misgelopen ben? Boeit ook niet zoveel, heb de hoogste rang en ik draag toch light armor.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  14. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hmm de telvanni is maar raar hehe, met die masters die te lui zijn om zichzelf te vertegenwoordigen...maar de quests zijn wel leuk, niet te moelijk, niet te simpel... btw welke rank is er nodig voor een stronghold?

15. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    haha beter, ik heb het net geprobeerd. Ik denk dat ik het nog maar een weekje (morrowind tijd dan) ga doen, kan ik lekker snel mn skills beetje hoger krijgen. thnx :D

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik zou doen is n beetje je skills traine tot je ongeveer lvel 3 bent en je het spel een beetje doorhebt, en je dan aanmelden bij de magesguild in Balmora en wat Quests doen, ze zijn aan het begin toch heel simpel, en zo bouw je gelijk je levels ook een beetje op:D

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een minimum lvl is, maar als je spellwright bent moet je een stronghold bouwen voordat je wizard kunt worden.
    Ik zou gewoon eens kijken of je er aan kunt beginnen. Die vrouw zit in de Counsill Hall in de Hermitage. Helemaal naar onder in de counsil hall achter een grote deur. (is een soort grot)

Zo heb ik het ook ongeveer gedaan. Nog iets wat je zeker moet doen: Als je niet helemaal tevreden bent over je character, ras, je major/minor skills, sign. Maakt niet uit wat. Opnieuw beginnen en opnieuw beginnen tot je iets hebt wat je echt bevalt. Je bent nog een hele tijd bezig met jouw character dus dan moet het wel iets zijn wat je leuk vind. BTW het spel is het leukste als je zelf een class maakt, dus je major/minor skills kiest.

18. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou bij een quets van Telvanni waarbij ik 3 leden van Redoran moet overtuigen om de Magesguild monopoly te dingesen. Maar welke 3 mannetjes zijn dat en waar kan ik ze vinden?? in redoran ja in aldruhn maar waar presies....

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    in die grote koepel. Heb je een paar manors, daar moet je er 3 van hebben. ff de baas zoeken van die manor. Dan moet je bij de topics eerst bovenaan eentje kiezen (dan beloof je dat je ze zult helpen of zoiets) en dan het topic over dat onderwerp, dan steunen ze jou. (je hoeft niet te briben)

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die baas is nergens.... :mad: en je moet Mouth zijn voor Stronghold tog? ik wel tenminste

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina