Brute Force (twijfelaartje)

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 18 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force komt binnen kort uit en dan gaan waarschijnlijk een hoop mensen deze halen, ik wil hem wel gaan halen maar er zit een groot nadeel aan deze top-game! Geen Live!, wel content download maar geen speelbare Live! optie. Dus nou zit ik weer te twijfelen, WTF ga ik hem halen met mijn grote financiele problemen. |:- Wat zouden julllie doen want het is toch weer 60 Euro? Ga niet zitten zeiken, bitte.:+

2. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Laten kopieëren :+ ! ( neej geintje )

Kweet ut ook niet... Ik zit namelijk ook in de financiële problemen !
    Maar ik zal het eens aan mijn ouders vragen ;) !

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou hem gewoon gaan halen en dan kijken wat het is, als t niets is kan je hem wel weer aan mij verpatsen of nadere mensen op t forum:+

4. holly

holly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze titel tegen gaat vallen. Het is veel gehyped dus zal deze titel zich moeten bewijzen.
    Mensen met XBXLIVE zullen eerder een titel kopen die LIVE ondersteund. Maar daar zijn er ook niet al te veel van.

Wacht gewoon de reviews af en mischien is er een demo beschikbaar voor de release. Kan je deze testen voordat je hem koopt.

Jammer dat er weinig goede titels verschijnen die 60 euro waard zijn. Bijna alles verschijnt pas na de zomer.

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, eerst eens een review lezen op 't net van bepaalde gerespecteerde gamesites (ik denk dat ik deze wel op mag noemen), zoals www.gamespot.com, www.gamespy.com (www.ign.com, alleen die heeft weleens rare reviews :confused:, maar wel filmpjes enzo :D) en NATUURLIJK www.xbw.nl!!!!(tenminste, dat hoop ik :)). Maar ik ga er vanuit dat deze game geen flop wordt, zeker niet, aangezien bep. gamesites met hands-on previews laaiend enthousiast waren, net zoals bij SW:KOTOR.
    Ook kun je dit spel wel via xbconnect spelen, is ook leuk.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Komt niet binnekort uit hoor. Duurt nog wel een maantje of 2/3 voor zo ver ik weet.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mwa ik ga Brute Force niet halen denk ik. na halo heb ik nu wel ff genoeg van blauwe aliens met rare pistolen. k ga me geld uitgeven aan kotor.

want ook ik heb financiele problemen...:D
    (damn waarom worden de spellen nooit goedkoper en de console zelf wel?)

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

9. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    BF komt toch 18 april uit, zoiets...

Toch maar kopen, een goede shooter, best lange tijd niet gezien.

10. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kom je v die blauwe aliens meer tegen in Kotor ipv Brute Force...

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt volgens meerdere sites al op 25 april uit. Misschien is hij inmiddels weer verschoven maar daar weet ik tot nu toe niks van :) Brute Force is imo erg overhypt..

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat weet ik wel zeker :9

13. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja..Halo Beater noemde ze het een tijdje geleden..en ze vergelijken de 2 games ook constant...

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg: HUREN DIE HANDEL!!!!
    Ik huur veel spellen en kijk als ze de moeite waard zijn, kost toch maar 5€.

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand wanneer die nou echt uitkomt

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    nee, maar nogmaals, dit is samen met KOTOR zo'n beetje het meestbesproken game op gerespecteerde gamesites, en ze zijn laaiend enthousiast (en hebben het nog neit vaak fout gehad)

17. alibi

alibi Guest

brute force heeft toch system link co-op? dacht het wel, dat is dus wel heel erg vet!!

sowieso is een system optie erg de moeite waard om een spel te halen! (zie halo, motogp, timesplitters 2, mechassault)

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina