[XOne] [Rare lag] GTA IV online

Discussie in 'Games' gestart door Achelon, 26 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achelon

Achelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb vandaag een gloed nieuwe xbox gekocht met GTA IV, toen ik vandaag multiplayer begon duurde het echt niet lang voordat ik gefrusteert raakte. Ik heb GTA al eens eerder gehad en de problemen die ik had online verpeste echt het hele spel voor mij.

Als ik in een auto rijd, en ik probeer iemand over te rijden dan gebeurt dit 9 van de 10 keer: Ik rijd hem aan, ik zie hem vliegen over mijn moterkap.. een seconde later maakt hij een rare beweging en staat hij opeens 2 meter om mij heen me kapot te schieten, alsof ik hem nooit geraakt heb. Dus ik zie hem staan waar hij eigenlijk dus niet staat.

Dit is ook irritant met gewone schietgevechten, vaak dan schiet ik de hele tijd op hem, en ook raak, dan draait hij om en maait hij me in een keer neer in een burst van 300 kogels per seconde... dus volgends mij begon het gevecht dan al eerder voor hem aangezien hij 3 seconden uzi kogels in 1 seconde op me schoot.

Al in al door lag heb ik gewoon zo'n nadeel online, het is gewoon te moeilijk. Mijn internet is prima dat weet ik zeker, wat kan er dan nog meer zijn?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het ligt ook niet aan jouw verbinding. Ik heb het zo vaak gehad met GTAIV terwijl ik een rete-snelle verbinding heb. Op één of andere manier is die lag er gewoon, soms minder, soms meer. Ik denk dat dit vooral aan de servers of vele gebruikers uit de US ligt. Het enige wat je kunt doen is een goede game joinen of gewoon met wat Nederlanders spelen.

4. Achelon

Achelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar tis ook geen normale lag dit, wel meer mensen hebben dit en er is nergens een oplossing voor.

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een slechte-server van GTA IV.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Svp verder in het gtaIV of xbox live topic. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina