Hoi, Ik heb vandaag een gloed nieuwe xbox gekocht met GTA IV, toen ik vandaag multiplayer begon duurde het echt niet lang voordat ik gefrusteert raakte. Ik heb GTA al eens eerder gehad en de problemen die ik had online verpeste echt het hele spel voor mij. Als ik in een auto rijd, en ik probeer iemand over te rijden dan gebeurt dit 9 van de 10 keer: Ik rijd hem aan, ik zie hem vliegen over mijn moterkap.. een seconde later maakt hij een rare beweging en staat hij opeens 2 meter om mij heen me kapot te schieten, alsof ik hem nooit geraakt heb. Dus ik zie hem staan waar hij eigenlijk dus niet staat. Dit is ook irritant met gewone schietgevechten, vaak dan schiet ik de hele tijd op hem, en ook raak, dan draait hij om en maait hij me in een keer neer in een burst van 300 kogels per seconde... dus volgends mij begon het gevecht dan al eerder voor hem aangezien hij 3 seconden uzi kogels in 1 seconde op me schoot. Al in al door lag heb ik gewoon zo'n nadeel online, het is gewoon te moeilijk. Mijn internet is prima dat weet ik zeker, wat kan er dan nog meer zijn?
Ik denk dat je een live probleem hebt .. kan je hier zoveel mogelijk info plaatsen? (zie start post) Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? Dit soort thread "Lag in game x" dragen niet echt bij ... want dat kan bij elke game gebeuren en er zijn veel 360 games
Het ligt ook niet aan jouw verbinding. Ik heb het zo vaak gehad met GTAIV terwijl ik een rete-snelle verbinding heb. Op één of andere manier is die lag er gewoon, soms minder, soms meer. Ik denk dat dit vooral aan de servers of vele gebruikers uit de US ligt. Het enige wat je kunt doen is een goede game joinen of gewoon met wat Nederlanders spelen.