w0000t, dit spel is lachen man!! K lag echt helemaal in een deuk toen ik rotsj vastnagelde aan de grond met een nietmachine..whahahahaha..je kon me opvegen..maar voorderest is er weinig replay-waarde aan te beleven denk ik..
ik vind het wel leuk voor mijn broertje van 14... maar zelf vind ik het al te snel saai, en een beetje aan de blije kant
het spel is zo "wacked" dat het gewoon leuk is. Het slaat echt werkelijk nergens op en ik kan me niet voorstellen dat je dit spel gewoon wilt spelen, dit is namelijk alleen maar leuk om online te spelen, met 3 andere debielen en maar een beetje op mekaar in hakken, schieten, knallen en rossen. Big fun, vooral als je knap dronken bent denk ik
Misschien heeft iemand een antwoord : Mijn vraag is het volgende : Ik heb 2 Live Kitjes (met ieder een aparte gamertag natuurlijk) en nu wil ik met 2 man tegelijk Whacked! Live doen ! Offline met 2 man gaat wel dus zou dit online ook moeten kunnen (met Moto GP en Mech Assault lukt het me wel en kunnen we beiden spelen en lullen) ! Weet iemand hoe je dit ook met Whacked! voor elkaar kunt krijgen ? By the way : Ik heb de volledige versie dus daar kan het niet aan liggen !
Ik vind het spel er leuk uitzien, erg originele settings. Van de stemmetjes krijg je ook een big smile, en de tussenfilmpjes zijn ontzettend droog. Ik vin ehm wel leuk, jmr dat ie nog nie onlijn doet hiero
maar 30 euro? dan ga ik hem straks ook ff halen .. hij is leuker dan ik dacht! alleen jammer dat er geen multiplayer optie is (live gedeelte)