1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ook 0%. ben inmiddels vandaag G2 geworden. en nu verschilt het niveau wel. Ene keer win ik een paar keer achter elkaar, en de andere keer wordt ik achter elkaar afgeslacht.
     
  2. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, een match zoeken met de juiste verbinding duurt gewoon 3 tot 5 minuten dus schiet voor geen meter op.
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    had op shoryuken gelezen doordat er zo weinig mensen in de G1 zitten dat je een half uur kan wachten totdat je een match hebt met goede verbinding.
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zet bij het zoeken alle criteria gewoon op "any" en alleen de taal op engels.
    Dan zoekt ie in ieder geval wel heel snel. Het is alsnog vaak 3 of 4 keer zoeken voor je een gele of groene balk gevonden hebt, maar goed het voelt gewoon sneller.

    Eerst zocht ik altijd op stability en dan zoekt het kreng 3 minuten om dan alsnog met rode connecties op de proppen te komen.
     
  5. Miza

    Miza Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan beter in g2 blijven g1 is fucking leeg. (als je verliest word je gp verminderd)

    ja ik ben in g1( btw toan hoe wist je dat ik in g1 zit?)

    edit: half uur is een beetje overdreven je moet ongeveer 10(soms gaat t heel snel) minuten maximaal wachten voor een match en als je gaat zoeken vind je nix hahahahah.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  6. Shawn_G

    Shawn_G Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je main Miza? En gebruik je een fightpad of een fightstick?
    Ps ik zag je gevecht nog op xboxlive toen je met Sagat vocht tegen Gief volgens mij haha.:thumbs:
     
  7. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ging even de leaderboards kijken. daar kan je zien hoeveel gp de mensen in je friendlist hebben.
     
  8. Miza

    Miza Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik een hrap ex2(goed genoeg)
    ik heb geen main:I \o/ ik speel iedereen is veel leuker:p

    ik heb een te voor de ps3 ma ja ik speel meer op de 360 op de ps3 heb je nog meer noobs :I
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  9. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag begonnen met chun-li te spelen gaat wel nice ;).
    en mn SE stick bevalt zeker binnenkort maar sanwa buttons bestellen.
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik mijn SE gewoon standaard laat totdat de knoppen of stick het begeven. Hij bevalt me prima zo.
     
  11. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    hahhaha was slecht voor me ego dat je gewoon random character koos en mij sloopte met alles:'-(
     
  12. Miza

    Miza Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    binnekort koop ik een headset (voor een vriend die training wilt van mij)

    ik kan iedereen spelen dus als je een headset heb kunnen we wel een training sessie houden.:thumbs:

    kom goed!
     
  13. Shawn_G

    Shawn_G Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik snap het haha. Maar mijn main is Sagat weet je wel vandaar dat ik het vroeg ik speel nammelijk met een fightpad en die focus cancel naar ultra gaat echt moeilijk met die pad lukt haast nooit of ex uppercut en ultra lukt zelden, dus wou vragen of het met stick makklijker is of niet? Heb je altijd al met die stick gespeeld of ook met pad?
     
  14. Miza

    Miza Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde t eerst op een pad(orginele 360 pad) en ja alles lukte gwn:I

    maar t gaat wel makkelijker op een stick.
     
  15. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    *Wie heeft er interresse in mijn Madcatz tournament edition stick? ik heb hem net nieuw binnen maar ik doe niks meer met het spel :p ...stuur maar een pm als je interresse hebt.

    *hoort dat turboknopje niet te branden? bij mij brand ie niet :mad:.....

    *wie o wie weet iets over de turboknop op de matcadz TE stick? hoort dat lampje niet te branden in de knop? of is dat geen lampje ?
     
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de pad brand hij wel als je hem gebruikt.
     
  17. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm vreemd ...

    ik weet niet of er een verschil is tussen de pad en de te stick maar ik ben bang dat het knopje dan dood is ofzo ........tenzij iemand die een te stick heeft het kan vertellen :p
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Voor de zekerheid: je moet de Turboknop ingedukt houden.

    Terwijl je hem ingedrukt hebt kun je de ander knoppen instellen dor die kort in te drukken. Het lampje geeft dan snelle pulsen, langzamepulsen of geen pulsen afhankelijk van hoe sterk je de turbo wil of geen utrbo.

    Laat je de turbo weer los brand het lampje niet meer.
     
  19. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die kleine lampjes werken ..je bedoeld die 8lampjes ...die werken idd :)die gaan sneller of langzaam knipperen. maar ik bedoel het ronde knopje die je moet houden ingedrukt.zit daar geen lampje in? IK bedoelde eigenlijk het knopje waar turbo opstaat ...zit daar geen lampje in . ....die 8 andere kleine lampjes knipperen wel ......wie kan mij even bijstaan..?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Triple posten is niet nodig, in plaats daar van kan (lees: moet) je de edit knop gebruiken.

    En als je dingen wil verhandelen moet je in de bazar wezen niet hier en reclame voor je verkoop maken is nergens toegestaan op dit forum buiten in je signature.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina